follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Thursday, 22 December 2011

ABAH tak sihat :'(

Assalamualaikum..
huhu.. hye suma.. dah pukul 12.13 a.m dah.. banyak hari dah kan tak hupdate entry bawu.. hmm, mood tengah susah hati ni.. sebab? sebab abah tak sihat la.. huhu.. bawu2 ni abah jatuh moto.. tapi tak terowk .. x luka pun cuma lebam kat dalam ja... huhu.. walawpun tak terowk tapi nampak cam terowk la * apa aku merapu nih??*** sebab abah tak boley nak angkat sangat tangan kanan.. abah kata sakit.. abah pun sakit jugak dekat bahagian tulang rusuk kanan..mungkin lebam di dalam kot..huhu nampak bengkak ja...hmm

suma nampak saya cam ok ja kan.. relax macam takdak apa yang jadi kan.. huhu.. sebenarnya susah hati sangat2.. hmm saja wat macam tadak apa..**ego tinggi** kecian kat abah,, tak boley baring sangat sebab kalo baring nanty abah tak boley tido... sebab sakit and tak ley nak nafas sangat..huhu..saya ngaku, saya bukan anak yang jenis tunjukkan perasaan sangat..tapi dalam hati hanya TUHAN ja taw...saya tak reti nak tunjuk perasaan tu.. tapi saya sentiasa doakan yang terbaekk wat family saya hmm.. :'(
semoga abah cepat sembuh... makan ubat taw ! saya sayang abah sangat2...






## semoga ALLAH bagi kesihatan yang baik tuk abah dan family,,AMIN~~sayang suma !!

Tuesday, 13 December 2011

jalan-jalan PENANG :)

Assalamualaikum..
sory2,, dah lama dah bawu nak hupdate jalan2 p penang.. nak kena ni !! hihi.. ok2 jom baca... sebelum tu sila sediakan makanan dan minuman di depan anda.. aiseyyy macam nak tengok wayang ja.. sory ter-over pulak.. hahha... meh cni nak cita... bila ek yang p penang tu?? adess dh lupa plak... pa2 pun bln lpz yg p jln2 penang tu.. seharian beb dok pusing2 penang... ltey ~~~*__*

dalam kul 11 tu kuar umah dengan abg n kak ipar baru...kau ada?? hihi... firstly kami p umah pakcik saya.. agak2 sampai ley makan tengah ary troz la kan.. haha jahat kan?? tapi memang betul pun... mezty makcik akan masak punya.. so rezeki la katakan.. takkan nak tolak.. tak baik tolak rezeki nih.. haha.fuuhh~~ kenyang... bawu perasan yang umah pakcik ni belakang queensbay ja..dekat ngan tapak pesta..hihi xguna punya anak nakan.. dah banyak kali mai pun x perasan lagi..hihihi *ampun2.. !!.

lepas makan2 sembang2.. kami pun p kedai pakcik.. nak ambik abg yang sowg g.. kalo x ambik dya memang x cukup column la kami...hihi so.. p ambk dya.. dh cukup geng... kami pun otw p BUKIT BENDERA... wat kali keduanya saya p BUKIT BENDERA dlm bln tu..hihi don't worry.. saya hanya dikenakan separuh harga ja... hihih*pkai kad pelajar la... hihi... cita banyak pun xmaw... meh tengok pic kami.. tapi x banyak sangat pic yang ada kat saya .. kat kak ipar saya banyak la...hihi...
* ni msty yg utama dlu..hihi* x keliaaa pulak pic pun hihih ^__^ lyn ja~~

* ni la pic abg n kak ipar bwu... * hihih

Ok ! fine... pic abg yang sowg lagi x dapat dikesan... banyak pic ada kat kak ipar.. xsempat nak mintak..hihi sokay la ekk... pastu kami p pantai.. yang ni memang terbaekk.. cantekk gila pantai..ingatkan batu feringgi tak cantik sangat sebab selalu p kat tempat owg mandy tu ja.. x sangka pulak dekat atas2 tu ada lagi yang cantekkk... perghhh!! memang terbaekkk. !!! hihih..x rasa macam dok kat batu feringgi la..hihi...jom tengok pic... 
*ha..ni bawu abg yang sowg lagi..hihi * akhirnya ada jugak wlwpun sekeping..hihi
*hahaha sweeettt x? kami berempat ni kalo dah bergabung memang huru hara jadinya...hihi..tulis nama di pasir.. waw!! part paling best ni..hihi... jangan jelez...hihi

haaa..kan dah gtaw ckit ja pic yang ada kat saya..huhu banyak pic kat abg ngan kak ja..it's ok la dari xdak kan..hihi layan ja la... pa2 pun memang best gila kot... balik tu lewat bawu sampai umah.. sebab tunggu feri kemainn lambatnya..huhuh sampai suma pakat tertido la dalam keta...huhu.. lambat pun sebab feri satu ja.. dah lewat,,,feri satu lagi depa simpan..huhu pa2 pun memang bez la.. puas!!! dapat jalan2 kami adik beradik...hihihi... nanty bila ada masa nak kuaq lagi !! hihih...

* nak jugak budak ni nyebokk kan.*hihi credit to my brother..pakai enset ja taw..hihi

tengok!! cantikkan pantai... tak macam batu ferigghi kan?? tak yah nak p jauh2 nak cari pantai yang cantikk.. sini pun dah cukup..cuma kena pandai cari ja.. indahnya ciptaan TUHAN.. sungguh cantik dan tenang... !! rasa cam kat pantai khrabi ja..<----- cewahhhh mengada..hahha.. k lah.. bye2... tunggu entry lain pulak taw... hihi *__*

Saturday, 10 December 2011

SELSEMA melanda ~~

Assalamualaikum..!! hye suma...
akhirnya habis jugak praktikal.. 2 minggu rasa macam 2 bulan ja..huhu tension nya... main physco ja banyak.. macam nak lari balik ja time praktikal..huhu.. tapi dengan kesabaran penuh di dada..<----cewaahhh hahaha... akhirnya habis jugak settle and selesai kemarin dulu... waaaaa!!! lepas beban... huhu..baru taw yang bidang ni memang susah.. tu la main2 lagi..huhuh ... ok! let it gone.. dah lepas pun.. tunggu sem depan pulak..huhu

arghhh!! sambil2 taip entry ni.. sambil2 la saya lap air mata and tarik hingus...ewww !! tak senonoh betul pompuan ni kan...hihi... bukan sebab sedey or pa2 k.. just sebab selsema.. huhu.damn ! virus betul la... saya la owg last yang terkena virus selsema ni... housemate suma pakat kena... and bila time nak mula cuti..saya pulak yang dapat..pandai betul depa bajet virus depa..hihihi. xpa la ..tima ja la.. mata pun dah makin sepet and berair ni..huhu... 



lama tak selsema.. rasa cam terowk sangat pulak.. huhu.. pa2 pun thanx my housemate bagi virus... berombak dah idung ni...hihihihihi... so..cuti2 ni macam tak rela ja nak dok kat umah.. cepat la lega selsema oiyy.. huhu nak p jalan2 ni.. tapi nak pi mana ek.. tak plan pun lagi..huhu.. member2 pun dok jauh..huhu... ntah la nak pi mana pun tak taw.. huhu... kuar jalan2 and lepak2 ngan mmber pun bez gak..hihihi.. harap2 cepat lega.. k bye ~~


SELAMAT BERCUTI KAWAN2 KU,,, hihi*__*

Saturday, 3 December 2011

OMBAK RINDU..2.12.2011 :)

Assalamualaikum..
berapa hari dah tak masok sini?? huhu.. sory lama tak bubuh entry baru sebab tengah praktikal... Ya ampun ! memang terasa la niat nak lari balik dari umah bila kat hospital tu.. terowk kot.. doktor cengey2 aihhh... huhuhu... sabar ja la.. jenuh tahan telinga.. sob~~sob~~ kena sabaq lagi seminggu lagi.. huhuhu.. argghh! lambat lagi..huhu...

OK2... straight to the point la.. huhu.. semalam tak jangka pun nak p tengok wayang cita OMBAK RINDU.. huhu memang teringin gila nak tengok... sebab cita dya memang bez.. novel dya dah khatam berapa kali dah... tapi rasanya dalam novel lagi bez kowt.. sebab tak short2 punya cita.. movie dya pun bez jugak.. huhu... feel habis.. ter-menangis pulak.. sedih~~ sapa yang tak dak perasaan tu bek tak yah p tengok k... hahah.. buat perabih duit ja... hihih..  semalam p tengok ngan adek2... aida n zaty.. hihi.. 1st time ni jumpa depa.. depa kawan adek mimi.. bez gak kuaq ngan depa2 ni..hihih.. bley jadi budak ckit... hahaha.. tapi aida ngan zaty memang la comell dan baek.. sweet la depa ni.. pas balik tu mesej ucap thanx.. and gtaw yang aida n zaty sayang kak hawa ketad2.. uwww.... like~~ sayang adek2 kak jugak ... muaaahhhxxx !!!


haaa... ni novel dya yang dah keberapa puluh kali saya baca... gila bez la novel dya... tapi sekarang mungkin dah payah dah kot nak jumpa novel ni kat kedai.. sebab dah lama dah novel ni dari saya form berapa ntah...huhu..lama kan?? haha..

semalam p tengok cita ni...fuLL !! takdak 1 pon tempat kosong.. gila la padat.. dapat tempat pun depan kita.. xpa la... ambik seat tepi tak lah sakit leher sangat kan.. huhu.. tapi memang layan.. tacing habis la... bez tengok Aaron Aziz.. memang macho gila... gentle ja dya.. nak laki setia camtu weyyy ~~~hihih..^__^..
tapi jalan cita dya banyak yang depa ubah kit dari dalam novel... huhu.. pa2 pun layan jaaa.... hihi..

* suka la Aaron Aziz * huhuh pengsan ~~ hihi

sapa2 yang jiwang2 kit tu boley la p tengok cita ni... sapa2 yang taw jalan cita dya mesty tak borink punya tengok cita ni.. bez... sapa yang feel lebih tu.. bawak tisu siap2 k.. memang akan nanges la... huhu.. tengok cita dya..teringat pulak at dya.. DAMN ! huhu.. tak hilang lagi...huhuhu k lah.. sapa2 yang tak tengok lagi cita ni selamat menonton k.. :)


Rinduku umpama ombak yang tak berhenti ~~

Kasihmu bagai pantai yang sentiasa menanti ~~

** siyes,, aku teringat hg la bila tengok cita ni.... hg pulak p keja sama tempat ngan aku dulu...argghh !!!
** ok ! aku rindu hg... aku syg hg lagi.!! fine ! gila kan??
** tak taw pasal apa aku boley cari balik pic hg... hurmm... dah takdak cita dh tentang kita..haha..
** semoga bahagia dengan yang baru.. :)

BUAT AIDA N ZATY.. KAK HAWA TAKDAK PIC HAMPA DUA.. NANTY KITA SNAP-SNAP NAH :)

Monday, 28 November 2011

CINTA DALAM DIAM ...

Assalamualaikum..:)
tak suma yang kita impikan akan dapat kan?? termasuk la cinta.. cinta tak semestinya memiliki.. kalo kita cinta mati sekalipun kalo dia bukan jodoh kita ,, dia tetap bukan milik kita kan.. tapi macam mana plak kalo cinta dalam diam...?? mesti perit kan...?? kita suka seseorang tu.. memang admired teruk la kat owg tu... tapi just dari jauh ja... macam cinta tanpa kata-kata... macam angin ja... tapi kadang2 cinta dalam diam ni bagus jugak kowt?? mungkin la... sebab kalo dalam diam kita tak payah nak susah2 nak pikir pasal rejection right?? sebab kita taw,, hanya kita ja yang suka dia.. dia?? mungkin dia tak kan perasan kan.. so dia memang takkan taw pun perasaan kita... hanya kita ja yang bermain dengan perasaan sendiri..

kadang2 cinta dalam diam ni lebih kurang macam cinta tak berbalas ja kan?? cinta yang tak berbalas ibarat layang2 putus tali... berlalu pergi ja kan?? tapi it's ok.. soal cinta.. soal hati, jodoh dan pertemuan sumanya di tangan penciptaNya... jangan memaksa seseorang tu untuk menyukai kita.. kerana hati tiada undang2 dan tiada paksaan..walau macam mana pun kita suka owg tu.. cinta takkan dapat diakhiri dengan perkahwinan kalo cinta kita tak dibalas kan.. huhuh sO sad.. adess... macam mana ni?? :(


susah jugak kan kalo cinta dalam diam ni.. hanya kita ja yang bermain dengan perasaaan sendiri dan berperang dengan suma perasaan.. hurmm... perit jugak kadang2..huhu tapi cukup la sekadar dalam diam.. doakan kebahagiaan dia dari jauh.. belajar terima hakikat yang dia bukan milik kita... kalo kita betul2 mencintai dia.. walaw seperit mana pun.. kita tetap akan tersenyum walawpun terpaksa melepaskan dia pergi dalam diam tanpa dia sendiri mengetahui nya... hurmm...

sekarang biar saya pulak yang main dengan perasaan,, takot nak gitaw... so better diam dari berteroz terang... i hope u hapy.. n find someone who truly love u as u are... saya dakan kebahagiakan awak... frenz?? yeahh,, we always will be frenz 4ever.. insyallah.. don't forget me as a frenz... nice to meet n know u.. thanx..:)


** belajar tuk terima hakikat.. hmm..
** single is ok whattttt~~
** just chilll ~~~ ^__^
** i'm ok if u hapy.. :)
** sebelum tu tolong klik SINI dan SINI.. derma ckit k.. hihhih :)
** TIMA KASIH :)

Friday, 18 November 2011

dia buat dahh !!!!

Assalamualaikum..
hai suma... hmm.. taw tak sapa dia tu.. ni hati ni.. dia wat dah.. dia mula rasa macam owg suma pakat mula jauh dah dari dia..huhu.. sedih weyy.. aku tak penah rasa kena tinggal selama 2 tahun setengah... dalam sekelip mata hilang suma.. tolong gitaw aku camna nak buang suma ni... aku rasa sunyi.. rasa macam diri aku kena buang.. aku sekarang dah makin sensitif... nampak ja luar ok.. tapi hati tahan sebak.. aku tak taw napa aku selalu rasa camni.. aku selalu terasa ngan member2 aku... tapi aku tak taw napa.. aku rasa macam depa nak elakkan diri depa dari aku tapi sebenarnya tak pun... tu suma perasaan aku ja.. sampai bila aku nk rasa sunyi camni... ?? 



kadang2 aku rasa..biaq la aku p jauh2 dari hampa..aku tak mau kaco hampa dah..aku banyak menyusahkan hampa.. aku mintak maaf.. ada yang aku mintak maaf kat hampa... tapi bukan setakat mintak maaf sebab aku nak final tapi tuk segala2 nya.. tima kasih.. sememangnya aku tak layak dapat kawan cam hampa...hampa baek.. aku taw aku tak macam kawan2 hampa yang lain... aku kadang2 menyusahkan hampa jugak kan.. tapi tak pa la.. aku tak kisah.. janji bley wat hampa suma senyum..tu dah cukup bagi aku... aku sayang hampa...walawpun aku selalu terasa ngan hampa... tapi tu cuma sat ja.. hampa taw kan perangai aku macam mana... 



lepas dia dah tak ley jaga aku..hampa la tempat aku bergantung... aku selalu luah macam2 kan kat hampa tapi aku taw hampa tak suka sangat aku selalu dok cita pasal dia.. pasal apa2 ja la... *mungkin... sory aku tak ley baca hati hampa.. sory kalo hampa tak selesa ngan aku...aku wat camtu sebab aku sunyi.... aku dah bley tima hakikat... asalkan ada hampa... sory..dalam ni pun aku cita pasal dia lagi kan.. aku cuma ingat dia..aku tak maw dah kat dia... siyes!

hurmm..aku takowt nak suka owg len.. aku tkowt jadi benda yang sama.. aku dah tak kuat wey,, kalo suma macam ni.. jenuh la aku.. bila aku suka kat owg ,, aku rasa diam lbey baek kot.. *tak payah nak terhegeh2 sangat la kan... tapi ntah la... payah nak jumpa owg yang betul2 ikhlas nak betul2 kenal aku... nak sayang aku... susah kan ? memang susah... ! tu suma bergantung pada nasib... *tak dak nak kat hang hawa oiyy.. sedaq diri kit..hahah *__* aku ok !!! nah ! bg senyum kit ^___^... dah ! insyallah lepas ni aku tak kaco hampa dh...hihih.. aku nangis sowang2,, hampa tak nampak kan?? hahaha.. ok la tu.. tak larat nak tahan cendoi dah ni..haha.. empangan pecah.. hahah

TIMAH ,, tima kasih.. hhang memang kawan aku dari kita mula kenal dulu.. lama sangat kita kawan kan? kita tetap kawan walawpun banyak sangat masalah kita kan sampai kita hampir2 putus kawan.. tapi aku taw,, hang boley menilai aku macam mana kan.. hang lbey kenal aku.. pa2 masalah aku..banyak yang hang taw.. kita nangis.. kita gelak.. kita gaduh...suma ni kenangan kita hang taw tak? aku sayang hang..aku mintak maaf sebab kadang2 aku terlupa hang.. huhu.. aku taw hang banyak menjadi kawan sdey aku... hang jugak kawan gelak aku... tima kasih atas segalaya.. hang la sahabat aku dunia akhirat.. sory..aku nangis lagi.. aku tak taw macam mana nak senyum macam dulu... dulu dengan sekarang dah lain kan... tapi aku tetap bahagia sebab ada hang..semoga kita kawan sampai bila2...AKU SAYANG HANG WEYYY !!!...

kalo aku perlukan masa tuk sembunyikan sesuatu dan tak bagitaw hampa.. aku mintak maaf..biaq la aku bawak diri sat *walawpun tak pi mana2...hahah biaq aku pendam ja.. aku ok !...jangan isaw la... kalo aku ajak hampa pi mana2 or aku pi mana tu suma tuk hepy kan diri aku...walawpun tak lama mana insyallah... cukup la bagi aku bila aku dapat luang masa ngan hampa... bley gelak2 ngan hampa...
selagi aku bley pendam aku akan pendam..tima kasih atas layanan hampa.. :)

aku tak maw pikiq apa2 tapi aku pikiq jugak... huhuhuhu..k lah.. hope suma dapat doakan yang terbaek tuk final aku ni.. luv u all...



Tuesday, 15 November 2011

CANDID TIME CONTEST !!!!


Assalamualaikum stalkers !!

saya telah di tag oleh encek APIT ni tuk join satu contest ni... tima kasih apit sebab tag hawa !! contest ni telah dianjurkan oleh cik MUNA ! ok fullstop..!

sapa2 yang berminat boley tengok syarat2 penyertaan ni blog cik Muna dengan hanya mengklik di SINI..
saya pun tak taw nak letak pic apa dah ni *sambil tergaru2 kepala dan nasi impit berkuah kacang disuapkan ke mulut ~~ *__*.. pikir punya pikir..saya pertaruhkan pic ni... ni la kot yang rasanya CANDID hahah... jom tengok !
*candid tak?? ^__^

Ni lah pic yang dipertaruhkan.. masa ni pi photoshoot sehari sebelum aidiladha ary tu.. *saja suka2 pi~~ siyely tak taw masa bila pic ni di-snap.. taw2 ja dah di tag di FB,, so pic ni ja la yang rasa2nya betul2 sesuai... hihihih,,, hadiah2 yang ditawarkan betul2 menarik... sila baca belog cik MUNA sampai habis ek kalo nak taw hadiah2 yang bakal dimenangi.., tarikh akhir contest ni pada 13.12.2011.. semoga berjaya !

hmm.. saya nak tag sapa ek.. saya tag adek2 saya la...
* ana bulat
* fatin nabillah

Monday, 14 November 2011

HEPY dan TERKILAN ..

Assalamualaikum stalkers !!

hari ni bawu boley nak hupdate belong.. Ya Ampun ! siyesly penat gila.. tido pun memang dah tak ingat apa dah.. nak buka mata pun tak larat.. hhuhu..kemarin dulu pi funfair..hahha.. akhirnya terlepas jugak dendam nak pi main funfair..* macam budak2 kan~~ haha.. tapi bez..pi dengan abg and kak ipaq bawu.. pastu abg sowg lagi and member saya.. pening teruiihh bila turun dari main menan kat situ...hahah.. OK2! dah lari topik dah ni..hahax... meh nak cita pa yang hepy-nya masa kenduri abg saya...

camni cita-nya,,*jeng,,jeng..* hahah.. mula2.. memang excited sangat2 sebab dah berapa lama dah umah tak wat kenduri.. panggil member2.. yang tak ley lupa 1st time jumpa..sembang ngan adek2 tersayang..huhu pi ambik depa.. sory dik, kak hawa buli pulak pegang kek.. haha.. tangkap pic ngan depa.. memang bez sangat2... rasa hubungan ngan depa tu tak terputus walaupun salah sowg dari depa tu adek ipaq tak jadi..huhu.. Arghhh ! sayang adek mimi sangat2.,, siyes tak tipu... member2 dya pun sayang gak.. dah rasa macam adek sendiri dah...huhuh... tapi depa memang adek2 yang paling comey !! huh.. thanx MIMI, ANA, NURUL.. thanx sebab sudi mai kenduri..huhu.. ni la adek2 saya...

* saya sayang adek2 saya * lol~~

MY CLASSMATE

pastu membe kelas dulu mai.. siyes tak jangka depa mai..sebab lama gila tak jumpa depa..thanx weyy!! hampa ingat jugak kat aku..huhuuhu.. tima kasih byk2 taw... hampa memang tak penah lupa aku,, raya pun hampa mai jugak .. thanx2 !! thanx jugak wat AFZAL n HAFIZ ( satu kolah )

my classmate SMKKJ*

NAIM & AWIN

tak lupa jugak wat awin and naim... buah last depa kata.. haha.. sebab depa la pengakhir majlis... hihi... thanx kawan.. pastu ikut depa pi titi semeling tengok abang wt outdoor kat situ.. makasih naim bawak pi sana.. depa dua ni member rapat jugak taw... hihi..
* ni naim.. dya mmber baek dri sekolah lagi.hahha thanx naim ! sbb dya sowg ja mmber yang mai makan kenduri paki baju melayu..perghh ! semangat nohh !! ahah caya laaa.... 

* ni awin..dya mai ngan naim.. hihiihi.. bez kenal ngan depa ni... thanx awin sudi mai... nnty kita ajak naim pi jalan2 lagi nah..hahah  syokk ooo kuaq ngan hampa dua..hihi ~peace~





MIEN & AKIM

ok ! hat ni memang tak jangka depa akan mai.. sibuk2 pun depa ley mai... tima kasih.. hihi.. 1st time jumpa depan2... *aiseyyy wat malu2 pulak depa ni... haha.. ingatkan depa tak jadi mai.. tengok2 dapat mesej dari MIEN ,, dya kata dah on the way nak mai... ahahah * excited sebab tak penah jumpa depan2... hihi.. * gila kan... ?? siyesly bez gila dapat jumpa ngan MIEN & AKIM.. hikhik.. tengok dari cara memang perangai sepesen la dengan budak yang tengah dok taip belog ni..haha.. syokk ley sembang2 ley pekena depa ni..hahha.. tapi terharu pulak.. susah2 ja mai makan kenduri pastu pi keja balik.. adess rajinnya depa ni..huk huk sob~~ sob~~..*__* pa2 pun.. thanx bebanyak2 kat MIEN & AKIM... bila ley jumpa lagi?? hihi * mengada * bila2 turun sP gtaw nah.. kalo hawa da sini ley jumpa.. thanx sekali lagi !!!! tak mau curi pic depa..tkowt depa marah..hahaha Shhhhh~~diam2 sudah.. tak curi eeehhh...






 KENALAN MUKA BUKU

thanx jugak buat member yang bawu kenal.. kenal kat FB ja..tp sudi mai kenduri abg saya.. thanx nah IZA n ILAH.. tak dan nak snap satu dua pic..huhu sory hawa sibuk kit.. harap2 kenyang la noh.. makasih sudi kawan ngan hawa... terharu walawpun tak penah jumpa or sembang last2 dapat jugak jumpa.. maaf kalo layanan tak seberapa...
* ni iza.. * 

* ni ilah *
sory curi pic..hihi.. marah tak?? huu sory2 tak maw babap..huhuhu.. hope ley jadi kawan baek... peace~~~

yang terkilan-nya sebab member2 kolej tak mai..uwwaaaa... sadiss betull...awat hampa tak mai wey.. sekurang2 nya mesej la gitaw aku.. ni aku kol da yang tengah dok tido la apa la..huhu... aku harap hampa2 ni mai taw tak..aku tunggu ja.. kot2 da salah sowg dari hampa mesej kata nak mai kenduri..ni apa pun tak kata...huhu.. siyes aku terasa ngan hamapa.. hampa taw tak sebab pa aku terasa ngan hampa..sebab aku berharap membe2 kolej aku ley mai... walapun kita suma bawu kenal masa kita mula2 masok kolej tu.. memang aku berharap sangat la..sebab hampa kawan2 aku.. sory la noh kalo aku terasa.. kalo hampa setakat kawan2 besa aku ja aku tak kan terasa ngan hampa... ni hampa aku anggap dah macam kawan baek.. kawan rapat..sebab tu aku terasa !! aku harap hampa paham k.. kalo hampa da kawan baek..pastu kawan hampa tiba2 terasa ngan hampa.. pa perasaan hampa??? kalo kawan besa2 aku tak herann.. buang masa ja aku nak terasa kan.. so pikiq2 la balik k..huhu *__* thanx JAIS sebab mai jugak.. hang sowg ja yang mai bagi pihak member kolej... :) thanx jugak wat yang mesej n gitaw napa tak ley mai... thanx2 !!

sOkay la.. saya pun dah tak larat nak taip dah ni.. pa2 pun thanx kepada yang sudi mai kenduri abang saya... saya sayang anda suma... muaaaaccckkkxxx !! * melekat kt pp..hahah....luv u larhhh.... thanx taw... :)



SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ABG YEN DAN KAK AIN
SEMOGA KEKAL DUNIA AKHIRAT... :) SAYA SAYANG KAMU BERDUA :)

Friday, 11 November 2011

HATI & PERASAAN :(

Assalamualaikum,, hye stalkers..*__*
Malam ni sbuk kit.. nk prepare tuk kenduri sabtu ni..huuhu.. nak update kenduri abang yang kat kelantan pun tak dak mood.. huhu.. napa la tiba2 saya terkeluar cita tentang HATI & PERASAAN ni.. ok ! sekarang perasaan dah bercelaru dah ni... saya nak suka seseowg tapi dalam masa yang sama saya takowt terluka lagi.. kadang2 terpikir,, " tak dak sapa ka yang nak sayang aku ??" arghh ! siyes dah rasa sunyi sangat2.. selama ni ada yang teman.. tak penah rasa dok sowg2 selama dua tahun lbey.. hurmm.. susah kan?? 


bila dah mula suka seseowg..da ja halangan.. ok ! i try to accept.. saya tak kisah.. demi kawan2.. owg tu pun tak taw yang saya suka dya... napa nak kecoh2 kan kalo owg len potong line.. aihhh !! demi suma... saya tak kisah.. da jugak try suka seseowg ni.. tapi takowt tak berbalas.. sakit oii kalo cinta tak berbalas..huhu.. macam mana kalo jadi camni :- huhuhu *__*

~~ Argghhh!! tak maw camni..siyesly tak maw.. SERIK!!!  payah-nya nak suka seseowg tu...aisseyyy !! hati dah kenan.. tapi just silent my mouth... tak payah la saya susah2 nak gitaw..kalo dya tak maw..malu pulak.. lbey baek dok diam... last2 apa pon tak boley..huhu..  so sekarang main dengan perasaan sendiri.. hurmm tsakit..siyes sakit... sekarang nak dok diam ja.. dah takot sangat cinta tak berbalas..baek dok diam sahaja..huhu... *__*

payah kan kalo suka seseowg??..kita tak taw pa perasaan dya kat kita... huhu ntah suka ka.. benci ka..meluat ka.. adesss !! susahnya...tapi kalo dah tersuka camna pulak?? hurmm... damn teruiiihh!!! ok ! saya tak maw suka lebey2 lagi.. nanti makan diri.. wat tak taw sudah.. sekarang ni dah payah dah nak nilai seseowg dari penglihatan kita kalo kita tak betul2 kenal.. so saya kena betul2 kenal... kalo tak jadi camni la...huhuhu *__*


~~nampak sangat cam cinta bertepuk sebelah tangan kan.. hurmm... ok ! fine ! relax ja.. kalo owg betul2 kenal hati budi kita.. insyallah.. dya akan jadi seowg yang betul2 paham kita..kalo tak.. hmm anggap ja.. ni bukan masa nya... HAWA !!! cayokk2!!!
( semoga saya bertemu ngan owg yang betul2 sayang saya & hargai saya ...AMIN ~~)
*

*

*

*


 


PEACE..bye2..salam..

Pssstttss:// : 12.11.11 kenduri abg.. busy sangat2 ... huh..jemput2 la mai.. come & give me smile & we make ur happiness together ..Love all ! ^___^

Sunday, 6 November 2011

PHOTOSHOOT +++ RAYAx2 !!

Assalamualaikum suma..
hari ni dengan kemarin siyesly letih sangat2.. huhu.. meh nak cita.. kemarin da janji ngan member nak photoshoot ngan depa suma.. huhu.. bangun pukul 7 Argghhh!! awalnya.. selalu lewat bangun * kantoi~~*_*.. pastu siap2 and pi umah member kat bandar puteri.. siap2 kat situ and dya tolong make up kan k...waahh !! macam artis kan *cehh.. perasan lbey pmpuan ni... * tak pa2 tak salah kalo nak masuk bakul angkat sendri kan..hahah.. pang sedaaiihhh kot haaa... *__* nak tngk tak pic yang di photoshoot-kan tu..haha.. sory... sbb pic kaku.. firstime pose,,, kaYUuuuu !! ahhaha.. suma pic di-snap oleh photographer yg berlainan k.. :)

~~ AIDILADHA PHOTOSHOOT ~~











*ni photographer n model2 pada ary tu~~ peace ~~

lepas balik dari photoshoot.. tak sampai sejam abang ajak kuaq.. adess ! time tu mata dah kecut dah... ngantok !! huhuh... ujan pulak,, adesss balooqqqq !! <--- phm tak??? haha penyegan ! *__*.. ok lah... tak mandi dah..huhu *kantoi lagi * hahha.. malu semangkuk~~ hahah tukaq baju and kuaq la ngan abang.. cari bunga idup tuk wat sirih junjung huhu.. SIYES ! bez pi kedai bunga.. macam2 bunga.. cantekk... selalu beli tuk wedding owg len ja.. huhuh... teringin nak owg bagi... tambah2 owg yang tersayang * pakwe la tuu* haha... gegeh~~~ sweet kan kalo da owg bagi bunga.. bunga idup pulak tu..perghh ! tido tal lena teruiihhh kalo da owg bagi..huuhu nanak ?? cepat bagi... *__* muka tak malu dah ni mintak kat owg.. hahha.. maw dok siat kulit muka la camni,, maluu~~~ haha...

*cantekk kan, nanak ?? * huhuhuh..sory background x memberangsangkan..haha

pastu hari ni 6/11/11 , selamat hari raya aidiladha !! hahah.. ok..saya bangun lewat sikit tadi.. haha..bangun2 suma tak dak.. pakat pi sembahyang raya.. * adess pa nk jadi pmpuan ni* hahaha... pstu mandi2 siap2 and pi umah maksu.. hari ni maksu wat korban kit.. pi makan siyes sedap sup daging tu...haha.. feveret laaa... haha..


* over ckit * hahah

siyes letih..huhuhu...kul 9 lebih bawu balik umah.. singgah umah tok belah mak and tok belah abah... letih2.. pagi sok pulak nak siap2 bertolak pi kelantan,, abang nak akad nikah and kenduri umah pmpuan..huhu mungkin sibuk sikit 2 3 ary ni..huhuh... tapi pa yang jadi hari ni memang bez !  sebab dapat spend time wif my family.. sukaaa!! sebab family jarang dapat berkumpul..time rya2 ni ja dpt kumpul suma..huuhuu.. pa2 pun.. SALAM AIDILADHA wat suma... peace !*__* love u all !!

Friday, 4 November 2011

menangis?? bukan sedey tapi terharu.. :'(





Ok ! sekarang dah pukul 4.33 a.m.. hmm nak tido dah pas update ni.. ary ni wat dua entry kan..huhu.. argghhh !! ter-menangis pulak.. huhu.. siyes.. memang mengaku.. dalam blog ni banyak sangt cita pasal ex-saya..huhu.. dari kami couple sampai la sekarang dah tak dak pa2..huhu.. ary ni tergerak aty nak baca entry lama2.. huhu.. memang banyak pasal "dya"..huhu.. saya cita dalam blog ni suma pasal dya.. tapi dya x penah taw.. kalo dya taw pun .mungkin dya takkan bagi saya ada blog..hmm.. sebenarnya teringin sangat nak dengar owg yang kita sayang ucap thanx atas pa yang saya wat suma ni dulu suma tuk dya..huhu. dya x penah taw n tak kan ambik taw... luahan aty kat sini.. tak dak sapa sangat pun nak taw..

nak taw macam mana malam ni boley ter-menangis?? huhu.. menangis sebab terharu sangat2 bila kita post something tuk someone pastu da feedback balik..huhu siyes cakap.. *jatuh air mata* huhu terasa pa yang saya wat selama ni tak sia2 walaupun tak ramai yang taw.. arggghhh !! * nangis lagi * camna nak tido?? huhu..TERHARU ! jujur-nya owg tu... rasa sejowk ja aty bila dya wish thanx.. hmm.. mungkin sebab selama ni owg len x penah nak sedaq kot sapa saya..owhh..OK ! saya sedaq diri saya camna.. tapi tak banyak pun yang saya boley buat.. cuma dari luahan bertaip ja kat sini.. kadang2 owg yang nampak saya mungkin suma tu cuma luaran.. tapi dalaman saya hanya bertaip ja la kat sini.. saya takkan tunjuk yang saya ni lemah sebab saya taw saya boley bagi owg sekeliling saya senyum.. gelak sekeliling saya.. tima kasih sebab suma sudi bagi support and selalu ada wat saya.. semoga Allah saja yang dapat balas budi suma owg... huhu

** kepada mien..:: pa yang hawa wat ni besa2 ja la.. saja ja nak cotcetcotcet kat sini.. apa2 pun.. suka dapat kawan cam mien.. mien bluurr~~~ haha.. sory.. mien :: thanx taw sebab tak penah memilih kawan... ^__^ 
~~TERIMA KASIH~~ 

saya bawu kenal dengan mien :)


assalamualaikum.. :)
hyepp.. saya dah habis idea dah ni nak tulis apa kat sini.. tapi nak cita kit.. agak2 da owg nak baca tak?? haha.. * baek baca kalo tak tarik telinga, hahah *.. siyes.. bosan gila malam ni tak taw nak wat apa dah ni..tadi p pasar malam.. pastu balik makan nasi goreng.. bihun sup dengan kuih pa ntah.. bayak tak makan?? *~ ceeyyy.. nak la tuh, haha* makanan ja banyak tapi tak ley makan banyak pun.. OH, perut ! napa asnyik sakit.. perut makin menipis kot..HAH ! ada ka perut nipis..huhu..musykil2..huhu "aikk?? bila nak start cita ni minah ni..aiseyy.. pang sedaihhh pa pon x boley..huhu... " ok2.. kita start cita ek... saya da kenal ngan sowang makhluk Tuhan ni,, huhu,, member kepada member.. namanya *jeng jeng jeng*~~~ apa ke-peliknya nak pikir2 nama dya.. kan dah tertaip terpaku kat ats tuuu.. nama dya mien la.. huhu.. Sory mien, siyes bosan xtaw nk cita pasal apa.. * tak mow tarik telinga hawa, ampun2..huhu ~~



OK ! meh nak cita kit.. dah lama dh kenal ngan mien ni.. huhu tapi dulu kenal2 camtu jaaa... mana taw pa pun.. ~~blurrr~~ haha.. tapi sekarang bawu nak kenal dan terkenal pulak..hihi.. siyes2 tak larat nak gelak ngan mien...  taw tak sebab apa nak gelak.. sebab cara dya cakap tu sopan gila kadang2 suka wat lawak jugak..* eh, ya ka suka wat lawak ??* huhu tak taw laaa... kalo cakap ngan dya memang perkara wajib kami dua wat kami mesty gelak.. haha... macam tak betul pulak..haha.. nak wat camna dah nak tergelak... haha.. ok laaa.. mien memang baek..* ceyy22 kembang semangkuk la tu * hahah.. siyes2,, mien memang baek pun.. tapi dah berapa kali dah asyik terkena ngan mien.. kalo wc ja.. mesty dya akan cakap  "xpa2,, mien pun serabut jugak ni " yang kita pun percaya... haha.. last2.. memang serabut sungguh la.. tapi tang mana tak taw la.. huhu.. * terkena den ++ tipah tertipu* huhu..

tak payah nak tunggu tengok muka la kalo ngan mien ni.. tengok pic pun ley tersnyum sowang ooo..haha * gila ka pa* bkn pa asyik teringat time2 terkena ngan dya ja..haha.. ok,, saya da blog.. siyes saya blurr bla mien cakap "eh, ada blog,, tak add pun" huhu *sigh~~~*__*.. haha terkena lagi kan.. sebab blog mana kena add pun.. tapi napa la sya blurr~~~ wecckkx ! suka pekena owg..haha..ok2.. pa2 pun suka dapat kawan bawu.. sekurang2 nya da jugak gelak2 gila2 ngan sya kan.. tak bosan mehh .. lagipun suka tengok mien ngan family dya.. rapat ja.. suma macam sporting ja..lagi suka bila tengok hubungan rapat kak n adek...adek ngan abang..nampk cam kawan2 ja.. boley kongsi cita n masalah pa suma...huhu.. family anda memang terbaekk..sooo suweett *jelez mehh* huhu bertuah mien..hukhuk hikhik..k lah ,dh tak taw nak cita pa dah pasal dya.. ok STOP !haha ^__^

pssstt:// : hye mien,, selamat berkenalan * shake hand* hahax.. ( bawu nak berkenalan ) *duusshhh ! pa punya owg.. haha.. *ampun2* sory kalo dapat kawan tak betoi macam hawa ni.. hahax.. ni pun half2 ja..ley tima ka?? hikhik.. pa2 pun.. gudluck mien ! semoga anda success.. ~~peace~~ 


* F>R>I>E>N>D>S*


SAID : nak kena tido awal..huhu.. sok abang soh teman dya cari barang kit tuk kenduri nanty.. huhu.. * abang kami dah balik,, abang hampa ada?? haha * pa pon tak boley..haha..
Bermula la ekspedisi kami tuk mencari barang sok..*macam dulu2,, p mana2 mesty kami dua ja yang p..hikhik* tapi nanty dya dah nak kawen.. tak ley la nak manja2..huhu ~~~sobsobsob~~ *__* sabor ja la.. huhu... OK lah ! jom2 tido... sok mesty kena kacau ar ngan abang kalo bangun lewat.. huhu k Bubbyyeee !!



Monday, 31 October 2011

SUNYI :(

 assalamualaikum..
hmm.. sejak kebelakangan ni..siyess rasa sunyi sangat2.. hmm mungkin dah tak dak sapa nak ambil berat dah kot.. huhu.. dulu selalu mesej...webcam.. kol.. hmm tapi sekarang?? hmm.. sekarang dah tak nyesal pun pasal pa yang dah berlaku dulu..huuhu... cuma rasa sunyi saangat2.. hurmm...

dulu camni kan :-
*

*

*

*

*ok ! dlu mmg cmni* huhu 


*selalu wc.. * 
*

*

*

*


* tiap2 malam tnggu msj kdg2 sampai lewat malam*
*

*

*

*


*hepy, suma ada la*
*

*

*

*
* suweett ja kan*




ok ! dan sekarang :-
*

*

*

*

*dya yang bahagia dulu*
*

*

*

*

*dah tak ada makna lagi*
*

*

*

*

*sumanya sia2*
*

*

*

*

*jelez*
ok ! siyes ckp.. jelez tengok member2 bahagia ngan couple depa.. jelez tengok depa keluar sama2... jelez tengok depa ada owg ambik berat.. sumanya la.. huhuhu..


saat ni :-









cuba tuk mencari cinta yang bawu.. nak buang kisah lama.. dan gantikan dengan yang bawu.. berharap agar ada yang lebih baik dari yang sebelum ni.. huhu.. SAYA NAK BAHAGIA ! cukup la sekadar bagi saya senyum hari2.. semoga saya dapat cinta saya yang hilang dari owg yang bawu...

~OUT~

Sunday, 30 October 2011

SAIFUL RIDZUAN a.k.a ARIZ ( forteen ) :)

assalamualaikum.
sapa tu ek ariz?? huhu.. hampa tak kenai ka?? huhu.. ala yang nyanyi lagu berdua bersatu tu.. pergghh !! siyesly minat sangat kat dya... huhu.. suara dya memang sedap.. ley cair kalo dengar suara dya * demam p sat * haha..
kalo sebut pasal ariz ni memang secara automatik dan bukannya manual ek akan jadi excited gila la.. pantang ada yang sebut pasal ariz.. laju la tindak balas saya..haha.. nak kenal ngan dya tak ?? ni haaaa....

* ni haaa ariz * uwwww u're so suweeettt ~~ besor ni ha bagi..haha

haa..ensem kan?? oittt..x ley2 ni saya punya..~~dusssh!! cukup tamak kan saya.. hahah.. ok2.. sapa nak suka dya suka la... ramai2 suka dya pun tak pa.. meh sama2 kita doa dya succes ea?? haha ,, masa first2 dengar lagu berdua bersatu memang jatuh cinta terus... pastu tengok video klip berdua bersatu nampak ariz yang nyanyi dulu.. huhu.. perghhh ! style.. cam korea siyesly cakap..huhu.. ingatkan betul2 korea.. can't believe it..huhu.. terus minat dya sampai sekarang.. pastu dah jadi admired sangat kan dekat ariz ni saya try search kat youtube.. hah.. bawu taw yang ariz forteen ni dah lama wat cover kat youtube.. uuuhh.. suwett ja suara.. tak sangka dah lama dya aktif dalam youtube rasanya dari tahun 2006 ka 2008 ekk Rgghh! dah lupa la..ampun kalo silap..huhu bila on fb ja mesti maw tengok fb ARIZ FORTEEN.. huhu.. nak add fb ariz yang personal punya..tapi dah penuh..so sad~~ *__* malas nak sembang banyak2,, huhu nah ! just nak tunjuk ja pic dya..sejowk ja mata memandang..hikhik...
* uiihhh.. anak sapa la ni... ensem gila * <3

 * senyum pun ensem tak senyum pun ensem..* hukhuk! haha

* this for you *


his eyes, his eyes, make the stars look like they're not shining
His hair, his hair, falls perfectly without his trying
he's so handsome, and I tell him every day

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because boy you're amazing, just the way you are..


 OK ! stop , kang ujan pulak nnty..haha

oH nak taw tak.. dulu ariz ni sebelum jadi penyanyi ,, dya model..betul ek?? huhu banyak sangat pic dya masa dya jadi model dulu..suka2 !! haha.. and lagi satu.. ariz dulu photographer ka?? woow!..haha suma pic yang dya snap suma cantik... memang suma berseni la yang ada kat diri ariz ni.. keep it dear..hukhuk...


pssssttt :// sory abg ariz.. cik google yang bagi suma pic niey.. huhu... pa2 pun.. gudluck abg ariz... !! luv u ! uwww... <3 hikhik ^__^ hope u succes always..:)