follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Saturday, 30 July 2011

tak dihargai ?? :(

Dalam hidup ni,, byk sngt dugaan.. mungkin ada yg suka kita dan mungkin ada yg x suka kita... paling menyakitkan bila diri kita tak dihargai.. hmm.. mungkin ramai yg rasa cmni kan... bila diri tak dihargai oleh owg yg kita paling3 kita syg mngkin perit kan bg kita.. hmm. mcm tu la sya rasa skrg...  hurm.. 
sya rasa kalo sya da or xdk pun mungkin xdk spa kowt yg ingat sya.. sakit aty bila rasa diri ni x dipeduli langsung.. perasaan dibiar cmtu sja... x byk pun yg sya nk just nk perhatian ja.... bila sya sakit,, sya nk da owg dekat ngan sya... skurang2 nya da tempat sya nk ngadu... nk cerita mslh sya.. hmm.. tp sumanya mzty kna smpan dlm aty... sbb sya x maw ssh kan owg yg sya syg... sya x nk bebankan owg yg sya syg dngn perangai sya yg ntah apa2 ni... ( mngada kan?? ) hmm.. :(
mungkin sebab sya ni..........
* sya taw suma owg x sempurna.. mngkn sbb byk sngt kowt kekurangan sya... 
* sya x pndai brgaya cam owg lain... 
* x chantekk / x segak
* harta ?? lg la xdk kan... 
* sya xdk keistimewaan tuk menarik prhatian spa2 kot... 
* x brguna pun tuk spa2... kan??
* dan blablabla.... byk lg la.....:(

* mood : frust... 
* rsa tersisih.... 
* sory sbb rasa cmni... 
* perasaan mmg x bley nk menipu kan?? :(

~~ i'm not a perfect person but i can make you happy even if i'm hurt ~~
~~ i don't mind all that if you happy ~~

13 comments:

  1. ezzu pun pernah rasa cm tu.....heehee

    ReplyDelete
  2. comeyyy. nape sedihsedih nieh. dewi peduli kat comey oke. kalau ada pape bitau je oke. jangan nanges sorangsorang. apa guna kita kawan kan? ololo. tibatiba rasa sedih baca entry nieyh. tabah oke sayangggg. maseh ada orang peduli kat hawa (':

    ReplyDelete
  3. EZZU : kan2?? x suka kan kalo rsa cmni... adoiiyhhh....


    DEWI.. : huhu besa la dewi... nk wt cmna lg... huhu... sbr ja... tu ja yg mmpu.. hrp2 lpz ni ada jgk la kesedaran tu... huhuhu :'(

    ReplyDelete
  4. hope so babayyy. chill. smile macam katak puru yang comey selalu buat jommm.

    @_______@

    ReplyDelete
  5. @______________@ hheeee~~~~... slmt da blog... ley la kongsi pendapat... suka and duka ni.. hukhukhuk

    ReplyDelete
  6. tahu takpe. dewi pun merapu kat belog nieyh lar. huu :D

    ReplyDelete
  7. hahah... ok la tu.. sekurang2 nya kalo hawa mngadu kt cni.. nk gak owg yg prihatin kan.. ( ambik ksemptan) heee~~~

    ReplyDelete
  8. takpe takpe sekali sekala amek kesempatan. jangan ada yang insan teraniaya sudahh :P

    ReplyDelete
  9. hahah... xpa2.. xdk yg teraniaya.. dont worry.. hee..~~

    ReplyDelete
  10. bole caya ka? eceh. terima kaseh sebab belog lar kita berkawan kan? wuwuwu (':

    ReplyDelete
  11. yup2... huhu... sdey2... x sngka kta bkn serapat ni dlm msa yg singkat kan.. sumanya psl blog ni... takdir plak tu yg temukan kita... huhuhu sshrroottt~~~ ( sedut hingos) sdey22 trharu...

    ReplyDelete
  12. jangan sedut hengus tueh yang. demam kang. weck. ekeke. tueh lar pasal. padahal dah lama dewi buat belog. tp barubaru nieyh aktif sikit. alhamdulillah dapat jumpa comey (':

    ReplyDelete
  13. hahahha.. tu la x knal maka x chenta... dh knal haru biru blog ni..hahahha

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)