follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Sunday, 14 August 2011

seronok baq ang !! :' (

x puas lg ka hg sakitkan aty aku... ??? puas x bley wt cmni?? rsa diri hg hebat kan ?? wahhh !!! lihat lah dunia... hg yg TERBAEK !! xdk tandingan..

siyes aku sakit aty wey... aku xtaw la npa hg x ley phm perasaan kaum hg sndiri bla hg wt cmni... kebai gla aty hg ..  aku TABIK !!

aku mati2 syg dya.. hg sng2 jd batu api.. bgs jgk kan prngai hg.. aku frust guling2 hg bley plak syok2... hg x rsa BERSALAH ka weyyy ??? siyes aku malu SEKAUM dngn hg... 

TIMA KASIH !!
@________@

6 comments:

  1. comeyyy. rindu kat comey lar. wuwuwu. ada masalah benda nieyh? kalau nak mintak tolong pape bitau lar dewi eh. jangan simpan sorangsorang. huuu (T_T) sabar tau~ ALLAH S.W.T sayang akan hambaNYA yang penyabar. (':

    ReplyDelete
  2. dewi..hawa kna sbr n sbr n sbr.. hawa tngh sbr la..tp da sja yg nk uji ksbaran hawa..biaq la ... asalkan dpa puas aty,,,,hawa rela ikhlas redha...:'(

    ReplyDelete
  3. bagus lah macam tueh. orang bersabar nieyh besar pahala dia. (':

    ReplyDelete
  4. xpa la...
    brbahagialah kamu ataz airmata owg lain...
    hmm.. ntah laaa dewi..
    hawa pun dh blurr

    ReplyDelete
  5. hahaha... ha la tu...
    bom x bom sngt la... tnggu dpa smbut mrdeka ni... hahah.. x gamak la plak...

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)