follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Monday, 24 October 2011

aku sapa ek?? ~~ alone~~ :(

assalamualaikum...
hmm... siyes saya rasa macam saya makin jauh ngan suma owg... hmm napa ley rasa camni ekkk ?? rasa macam saya ni tak layak la tuk sapa2... huhu.. tak dak sapa sayang saya dah ka selain dari family saya?? hmm susah nya kalo da owg pikir macam saya ni kan.. * adess maw gilak kaw kalo macam nikkk *.. huhu relax la hawa.. it's gonna be ok.. huhu.. be cool !.. huhuhu

bley tak kalo saya nak ada owg yang sayang saya.. yang betul2 jujur ngan saya... ?? saya tak maw sakit ati lagi..huhu saya dah serik laaa... huhu.. siyes rasa sunyi sangat2..huhu * selama ni belagak macam owg yang tak dak ati dan perasaan ja.. uhhh ! lakonan semata2 *... huu.. i need someone.. huhu.. nak mencuba tapi takowt tak dapat.. * adess kurangnya keyakinan hang hawa oiiyyy *... takowt nnty saya suka dya..dya pulak x suka saya.. Oh God ! takowtnya..huhu... kalo bley nak sama2 suka.. sama2 ikhlas.. sama2 jujur n saling mempercayai.. huh ! *banyak songeh pompuan ni kan *....

tapi ada ka owg nak kat saya ni..huuhu... aiyakk ! siyes saya cakap... saya tak pandai cam owg lain... tak dak rupa.. huhu harta?? lagi la.. nak p cekau tang mana harta nya..huhu... tapi kira ok la dapat hidup kan sampai sekarang hasil titik peluh mak abah..huhu*bangga ni ! *.. tapi ntah la... payah nak nilai owg sekarang ni.. kadang2 kalo da kekurangan ckit2 terus tak maw... kadang2 yang lbey tu owg tergila2 sangat kan.. huhu * opss ! sory to say la abg * huhu...kerdilnya diriku... hukhuk * drama gila * huhu... huhu.. saya banyak kurang dari lbey.. awak nak kat saya.. huhu * aku tnya sapa ni* hihihi... hmm.. ada lagi ka owg yang bley wat aku bahagia.. kalo bley nak kekal lama... x maw dh jadi mcm yang lepas2... huhu.. *argghhh ! apa yang aku merapu ni gila.. huhuh *.. k lahh... nnty tulis lagi... nak kuaq makan... huhu..tata..

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)