follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Friday, 21 October 2011

i need that KEY !!

assalamualaikum.. 
hmm.. i need that KEY ! paham tak?? huhu saya rasa dah tiba masa tuk saya lupakan suma nya.. lupa tentang awak.. bley kowt.. sebab walau macam mana pun awak takkan datang balik tuk saya.. saya kenal awak cmna.. so saya rasa dh x dak apa faedah pun kalo saya tunggu awak kan... saya tengok kat wall awak... suka kan awak?? awak panggil suma pompuan sayang?? walawpun awek awak yang sekarang ni penah kata kat saya macam2 kan and tak caya cakap saya.. it's ok lah.. awak paham sendiri la pakwe awak macam mana kan?? awak kan penah gitaw saya yang awak dah kenal pakwe awak( ex saya ) macam mana kan.. but i feel so disappointed with ur BF... sebab apa?? sebab dia permainkan perasaan awak pulak kan... walaupun saya x suka awak..saya benci awak.. saya tetap rasa kecian kat awak sebab saya penah rasa pa yang awak rasa dengan laki yang sama.. it's ok la...sekarang dia bukan milik saya dah..dia milik awak.. hope u guys hepy! uppss..!! dah lari topik dah ni... ~~

ok lah.. back to our topic.. hmm.. saya rasa saya nak try buka hati saya.. bley kan? da sapa2 yang nak bantah?? *sekeh nak* haha ^_^ buat apa kan tunggu buah yang x gugur.. awak tetap dengan ego awak..awak tetap dengan perangai lama awak... sory to say that ! i have to find my mR.right... that is not u ! i have to find who love me ,, who will take care of me.. and always be my supported by my side..huhu... and not conquer me.. huhu *speaking kata kau*~~...hahha whatever lahh.. saya nak cuba buka hati saya.. sekarang saya hanya perlu mencari kunci buat hati saya... pleazz,, find my heart key.. i need that.. !
k fine,, nampaknya hati saya dah semakin lupa awak pelan2.. bley tak saya nak tukar memory kepala otak saya ni... * nak kena cepuk kan minah ni*~~ hahah arghhh ! janji saya nak cari cinta baru..saya harap dia tak macam awak.. saya harap sapa yang jumpa kunci hati saya dapat bahagiakan saya.. saya akan cuba menerima orang baru dalam hati saya tuk gantikan awak... huhu.. saya harap orang yang pegang kunci tu bley wat saya jatuh cinta lagi.. huhu.. taw tak saya nak orang yang macam mana??::
:: saya nak seorang yang sporting..:)
:: bley terima member2 saya macam mana saya terima member2 dia :)
:: seorang yang gila2 & kelakar..( tak kelakar pun takpa. janji ley wat saya senyum )
:: yang bley dibuat sebagai member,, pakwe and sudi dengar saya berleter.. :)
:: yang betul2 sayang saya, cinta saya n paham saya sepenuh hati..:)
:: yang boley terima baik buruk saya..( saya ni dah la kurus gila, tapi makan banyak, boley ka )??:)
:: boley terima family saya ( saya x kaya pon , xdak harta yang boley dibanggakan) huhu
:: yang x kongkong saya sebab saya pun ada kawan2 jugak macam dia..:)
:: yang penting dia kena jaga saya baik2... boley ka?? :)
:: yang boley melawak gila2 punya haha..gaduh2 manja ngan saya * ngada kan* haha
~~dah la.. kalo nk senaraikan sampai besok pun tak habis~~ :P
** give that key pleaz ^__^ **

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)