follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Tuesday, 15 November 2011

CANDID TIME CONTEST !!!!


Assalamualaikum stalkers !!

saya telah di tag oleh encek APIT ni tuk join satu contest ni... tima kasih apit sebab tag hawa !! contest ni telah dianjurkan oleh cik MUNA ! ok fullstop..!

sapa2 yang berminat boley tengok syarat2 penyertaan ni blog cik Muna dengan hanya mengklik di SINI..
saya pun tak taw nak letak pic apa dah ni *sambil tergaru2 kepala dan nasi impit berkuah kacang disuapkan ke mulut ~~ *__*.. pikir punya pikir..saya pertaruhkan pic ni... ni la kot yang rasanya CANDID hahah... jom tengok !
*candid tak?? ^__^

Ni lah pic yang dipertaruhkan.. masa ni pi photoshoot sehari sebelum aidiladha ary tu.. *saja suka2 pi~~ siyely tak taw masa bila pic ni di-snap.. taw2 ja dah di tag di FB,, so pic ni ja la yang rasa2nya betul2 sesuai... hihihih,,, hadiah2 yang ditawarkan betul2 menarik... sila baca belog cik MUNA sampai habis ek kalo nak taw hadiah2 yang bakal dimenangi.., tarikh akhir contest ni pada 13.12.2011.. semoga berjaya !

hmm.. saya nak tag sapa ek.. saya tag adek2 saya la...
* ana bulat
* fatin nabillah

3 comments:

  1. gud luck :)
    follow me back :)
    sye pon join contest nih jugak :)
    hee

    ReplyDelete
  2. kak intan : thanx.,,candid la kot ..haha

    saya : thanx..gudluck to u..:)

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)