follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Monday, 28 November 2011

CINTA DALAM DIAM ...

Assalamualaikum..:)
tak suma yang kita impikan akan dapat kan?? termasuk la cinta.. cinta tak semestinya memiliki.. kalo kita cinta mati sekalipun kalo dia bukan jodoh kita ,, dia tetap bukan milik kita kan.. tapi macam mana plak kalo cinta dalam diam...?? mesti perit kan...?? kita suka seseorang tu.. memang admired teruk la kat owg tu... tapi just dari jauh ja... macam cinta tanpa kata-kata... macam angin ja... tapi kadang2 cinta dalam diam ni bagus jugak kowt?? mungkin la... sebab kalo dalam diam kita tak payah nak susah2 nak pikir pasal rejection right?? sebab kita taw,, hanya kita ja yang suka dia.. dia?? mungkin dia tak kan perasan kan.. so dia memang takkan taw pun perasaan kita... hanya kita ja yang bermain dengan perasaan sendiri..

kadang2 cinta dalam diam ni lebih kurang macam cinta tak berbalas ja kan?? cinta yang tak berbalas ibarat layang2 putus tali... berlalu pergi ja kan?? tapi it's ok.. soal cinta.. soal hati, jodoh dan pertemuan sumanya di tangan penciptaNya... jangan memaksa seseorang tu untuk menyukai kita.. kerana hati tiada undang2 dan tiada paksaan..walau macam mana pun kita suka owg tu.. cinta takkan dapat diakhiri dengan perkahwinan kalo cinta kita tak dibalas kan.. huhuh sO sad.. adess... macam mana ni?? :(


susah jugak kan kalo cinta dalam diam ni.. hanya kita ja yang bermain dengan perasaaan sendiri dan berperang dengan suma perasaan.. hurmm... perit jugak kadang2..huhu tapi cukup la sekadar dalam diam.. doakan kebahagiaan dia dari jauh.. belajar terima hakikat yang dia bukan milik kita... kalo kita betul2 mencintai dia.. walaw seperit mana pun.. kita tetap akan tersenyum walawpun terpaksa melepaskan dia pergi dalam diam tanpa dia sendiri mengetahui nya... hurmm...

sekarang biar saya pulak yang main dengan perasaan,, takot nak gitaw... so better diam dari berteroz terang... i hope u hapy.. n find someone who truly love u as u are... saya dakan kebahagiakan awak... frenz?? yeahh,, we always will be frenz 4ever.. insyallah.. don't forget me as a frenz... nice to meet n know u.. thanx..:)


** belajar tuk terima hakikat.. hmm..
** single is ok whattttt~~
** just chilll ~~~ ^__^
** i'm ok if u hapy.. :)
** sebelum tu tolong klik SINI dan SINI.. derma ckit k.. hihhih :)
** TIMA KASIH :)

2 comments:

  1. nice entryyy. suka entry nieh sebab macam terkena kat diri sendiri. HAHA

    I leave you free but you're mine. HAHA :'D

    ReplyDelete
  2. huhuhu... nk wt cmna.. luahan prasaan cinta dlm diam..hihi *sigh~~

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)