follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Monday, 14 November 2011

HEPY dan TERKILAN ..

Assalamualaikum stalkers !!

hari ni bawu boley nak hupdate belong.. Ya Ampun ! siyesly penat gila.. tido pun memang dah tak ingat apa dah.. nak buka mata pun tak larat.. hhuhu..kemarin dulu pi funfair..hahha.. akhirnya terlepas jugak dendam nak pi main funfair..* macam budak2 kan~~ haha.. tapi bez..pi dengan abg and kak ipaq bawu.. pastu abg sowg lagi and member saya.. pening teruiihh bila turun dari main menan kat situ...hahah.. OK2! dah lari topik dah ni..hahax... meh nak cita pa yang hepy-nya masa kenduri abg saya...

camni cita-nya,,*jeng,,jeng..* hahah.. mula2.. memang excited sangat2 sebab dah berapa lama dah umah tak wat kenduri.. panggil member2.. yang tak ley lupa 1st time jumpa..sembang ngan adek2 tersayang..huhu pi ambik depa.. sory dik, kak hawa buli pulak pegang kek.. haha.. tangkap pic ngan depa.. memang bez sangat2... rasa hubungan ngan depa tu tak terputus walaupun salah sowg dari depa tu adek ipaq tak jadi..huhu.. Arghhh ! sayang adek mimi sangat2.,, siyes tak tipu... member2 dya pun sayang gak.. dah rasa macam adek sendiri dah...huhuh... tapi depa memang adek2 yang paling comey !! huh.. thanx MIMI, ANA, NURUL.. thanx sebab sudi mai kenduri..huhu.. ni la adek2 saya...

* saya sayang adek2 saya * lol~~

MY CLASSMATE

pastu membe kelas dulu mai.. siyes tak jangka depa mai..sebab lama gila tak jumpa depa..thanx weyy!! hampa ingat jugak kat aku..huhuuhu.. tima kasih byk2 taw... hampa memang tak penah lupa aku,, raya pun hampa mai jugak .. thanx2 !! thanx jugak wat AFZAL n HAFIZ ( satu kolah )

my classmate SMKKJ*

NAIM & AWIN

tak lupa jugak wat awin and naim... buah last depa kata.. haha.. sebab depa la pengakhir majlis... hihi... thanx kawan.. pastu ikut depa pi titi semeling tengok abang wt outdoor kat situ.. makasih naim bawak pi sana.. depa dua ni member rapat jugak taw... hihi..
* ni naim.. dya mmber baek dri sekolah lagi.hahha thanx naim ! sbb dya sowg ja mmber yang mai makan kenduri paki baju melayu..perghh ! semangat nohh !! ahah caya laaa.... 

* ni awin..dya mai ngan naim.. hihiihi.. bez kenal ngan depa ni... thanx awin sudi mai... nnty kita ajak naim pi jalan2 lagi nah..hahah  syokk ooo kuaq ngan hampa dua..hihi ~peace~





MIEN & AKIM

ok ! hat ni memang tak jangka depa akan mai.. sibuk2 pun depa ley mai... tima kasih.. hihi.. 1st time jumpa depan2... *aiseyyy wat malu2 pulak depa ni... haha.. ingatkan depa tak jadi mai.. tengok2 dapat mesej dari MIEN ,, dya kata dah on the way nak mai... ahahah * excited sebab tak penah jumpa depan2... hihi.. * gila kan... ?? siyesly bez gila dapat jumpa ngan MIEN & AKIM.. hikhik.. tengok dari cara memang perangai sepesen la dengan budak yang tengah dok taip belog ni..haha.. syokk ley sembang2 ley pekena depa ni..hahha.. tapi terharu pulak.. susah2 ja mai makan kenduri pastu pi keja balik.. adess rajinnya depa ni..huk huk sob~~ sob~~..*__* pa2 pun.. thanx bebanyak2 kat MIEN & AKIM... bila ley jumpa lagi?? hihi * mengada * bila2 turun sP gtaw nah.. kalo hawa da sini ley jumpa.. thanx sekali lagi !!!! tak mau curi pic depa..tkowt depa marah..hahaha Shhhhh~~diam2 sudah.. tak curi eeehhh...






 KENALAN MUKA BUKU

thanx jugak buat member yang bawu kenal.. kenal kat FB ja..tp sudi mai kenduri abg saya.. thanx nah IZA n ILAH.. tak dan nak snap satu dua pic..huhu sory hawa sibuk kit.. harap2 kenyang la noh.. makasih sudi kawan ngan hawa... terharu walawpun tak penah jumpa or sembang last2 dapat jugak jumpa.. maaf kalo layanan tak seberapa...
* ni iza.. * 

* ni ilah *
sory curi pic..hihi.. marah tak?? huu sory2 tak maw babap..huhuhu.. hope ley jadi kawan baek... peace~~~

yang terkilan-nya sebab member2 kolej tak mai..uwwaaaa... sadiss betull...awat hampa tak mai wey.. sekurang2 nya mesej la gitaw aku.. ni aku kol da yang tengah dok tido la apa la..huhu... aku harap hampa2 ni mai taw tak..aku tunggu ja.. kot2 da salah sowg dari hampa mesej kata nak mai kenduri..ni apa pun tak kata...huhu.. siyes aku terasa ngan hamapa.. hampa taw tak sebab pa aku terasa ngan hampa..sebab aku berharap membe2 kolej aku ley mai... walapun kita suma bawu kenal masa kita mula2 masok kolej tu.. memang aku berharap sangat la..sebab hampa kawan2 aku.. sory la noh kalo aku terasa.. kalo hampa setakat kawan2 besa aku ja aku tak kan terasa ngan hampa... ni hampa aku anggap dah macam kawan baek.. kawan rapat..sebab tu aku terasa !! aku harap hampa paham k.. kalo hampa da kawan baek..pastu kawan hampa tiba2 terasa ngan hampa.. pa perasaan hampa??? kalo kawan besa2 aku tak herann.. buang masa ja aku nak terasa kan.. so pikiq2 la balik k..huhu *__* thanx JAIS sebab mai jugak.. hang sowg ja yang mai bagi pihak member kolej... :) thanx jugak wat yang mesej n gitaw napa tak ley mai... thanx2 !!

sOkay la.. saya pun dah tak larat nak taip dah ni.. pa2 pun thanx kepada yang sudi mai kenduri abang saya... saya sayang anda suma... muaaaaccckkkxxx !! * melekat kt pp..hahah....luv u larhhh.... thanx taw... :)



SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ABG YEN DAN KAK AIN
SEMOGA KEKAL DUNIA AKHIRAT... :) SAYA SAYANG KAMU BERDUA :)

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)