follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Friday, 4 November 2011

menangis?? bukan sedey tapi terharu.. :'(





Ok ! sekarang dah pukul 4.33 a.m.. hmm nak tido dah pas update ni.. ary ni wat dua entry kan..huhu.. argghhh !! ter-menangis pulak.. huhu.. siyes.. memang mengaku.. dalam blog ni banyak sangt cita pasal ex-saya..huhu.. dari kami couple sampai la sekarang dah tak dak pa2..huhu.. ary ni tergerak aty nak baca entry lama2.. huhu.. memang banyak pasal "dya"..huhu.. saya cita dalam blog ni suma pasal dya.. tapi dya x penah taw.. kalo dya taw pun .mungkin dya takkan bagi saya ada blog..hmm.. sebenarnya teringin sangat nak dengar owg yang kita sayang ucap thanx atas pa yang saya wat suma ni dulu suma tuk dya..huhu. dya x penah taw n tak kan ambik taw... luahan aty kat sini.. tak dak sapa sangat pun nak taw..

nak taw macam mana malam ni boley ter-menangis?? huhu.. menangis sebab terharu sangat2 bila kita post something tuk someone pastu da feedback balik..huhu siyes cakap.. *jatuh air mata* huhu terasa pa yang saya wat selama ni tak sia2 walaupun tak ramai yang taw.. arggghhh !! * nangis lagi * camna nak tido?? huhu..TERHARU ! jujur-nya owg tu... rasa sejowk ja aty bila dya wish thanx.. hmm.. mungkin sebab selama ni owg len x penah nak sedaq kot sapa saya..owhh..OK ! saya sedaq diri saya camna.. tapi tak banyak pun yang saya boley buat.. cuma dari luahan bertaip ja kat sini.. kadang2 owg yang nampak saya mungkin suma tu cuma luaran.. tapi dalaman saya hanya bertaip ja la kat sini.. saya takkan tunjuk yang saya ni lemah sebab saya taw saya boley bagi owg sekeliling saya senyum.. gelak sekeliling saya.. tima kasih sebab suma sudi bagi support and selalu ada wat saya.. semoga Allah saja yang dapat balas budi suma owg... huhu

** kepada mien..:: pa yang hawa wat ni besa2 ja la.. saja ja nak cotcetcotcet kat sini.. apa2 pun.. suka dapat kawan cam mien.. mien bluurr~~~ haha.. sory.. mien :: thanx taw sebab tak penah memilih kawan... ^__^ 
~~TERIMA KASIH~~ 

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)