follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Friday, 18 November 2011

dia buat dahh !!!!

Assalamualaikum..
hai suma... hmm.. taw tak sapa dia tu.. ni hati ni.. dia wat dah.. dia mula rasa macam owg suma pakat mula jauh dah dari dia..huhu.. sedih weyy.. aku tak penah rasa kena tinggal selama 2 tahun setengah... dalam sekelip mata hilang suma.. tolong gitaw aku camna nak buang suma ni... aku rasa sunyi.. rasa macam diri aku kena buang.. aku sekarang dah makin sensitif... nampak ja luar ok.. tapi hati tahan sebak.. aku tak taw napa aku selalu rasa camni.. aku selalu terasa ngan member2 aku... tapi aku tak taw napa.. aku rasa macam depa nak elakkan diri depa dari aku tapi sebenarnya tak pun... tu suma perasaan aku ja.. sampai bila aku nk rasa sunyi camni... ?? 



kadang2 aku rasa..biaq la aku p jauh2 dari hampa..aku tak mau kaco hampa dah..aku banyak menyusahkan hampa.. aku mintak maaf.. ada yang aku mintak maaf kat hampa... tapi bukan setakat mintak maaf sebab aku nak final tapi tuk segala2 nya.. tima kasih.. sememangnya aku tak layak dapat kawan cam hampa...hampa baek.. aku taw aku tak macam kawan2 hampa yang lain... aku kadang2 menyusahkan hampa jugak kan.. tapi tak pa la.. aku tak kisah.. janji bley wat hampa suma senyum..tu dah cukup bagi aku... aku sayang hampa...walawpun aku selalu terasa ngan hampa... tapi tu cuma sat ja.. hampa taw kan perangai aku macam mana... 



lepas dia dah tak ley jaga aku..hampa la tempat aku bergantung... aku selalu luah macam2 kan kat hampa tapi aku taw hampa tak suka sangat aku selalu dok cita pasal dia.. pasal apa2 ja la... *mungkin... sory aku tak ley baca hati hampa.. sory kalo hampa tak selesa ngan aku...aku wat camtu sebab aku sunyi.... aku dah bley tima hakikat... asalkan ada hampa... sory..dalam ni pun aku cita pasal dia lagi kan.. aku cuma ingat dia..aku tak maw dah kat dia... siyes!

hurmm..aku takowt nak suka owg len.. aku tkowt jadi benda yang sama.. aku dah tak kuat wey,, kalo suma macam ni.. jenuh la aku.. bila aku suka kat owg ,, aku rasa diam lbey baek kot.. *tak payah nak terhegeh2 sangat la kan... tapi ntah la... payah nak jumpa owg yang betul2 ikhlas nak betul2 kenal aku... nak sayang aku... susah kan ? memang susah... ! tu suma bergantung pada nasib... *tak dak nak kat hang hawa oiyy.. sedaq diri kit..hahah *__* aku ok !!! nah ! bg senyum kit ^___^... dah ! insyallah lepas ni aku tak kaco hampa dh...hihih.. aku nangis sowang2,, hampa tak nampak kan?? hahaha.. ok la tu.. tak larat nak tahan cendoi dah ni..haha.. empangan pecah.. hahah

TIMAH ,, tima kasih.. hhang memang kawan aku dari kita mula kenal dulu.. lama sangat kita kawan kan? kita tetap kawan walawpun banyak sangat masalah kita kan sampai kita hampir2 putus kawan.. tapi aku taw,, hang boley menilai aku macam mana kan.. hang lbey kenal aku.. pa2 masalah aku..banyak yang hang taw.. kita nangis.. kita gelak.. kita gaduh...suma ni kenangan kita hang taw tak? aku sayang hang..aku mintak maaf sebab kadang2 aku terlupa hang.. huhu.. aku taw hang banyak menjadi kawan sdey aku... hang jugak kawan gelak aku... tima kasih atas segalaya.. hang la sahabat aku dunia akhirat.. sory..aku nangis lagi.. aku tak taw macam mana nak senyum macam dulu... dulu dengan sekarang dah lain kan... tapi aku tetap bahagia sebab ada hang..semoga kita kawan sampai bila2...AKU SAYANG HANG WEYYY !!!...

kalo aku perlukan masa tuk sembunyikan sesuatu dan tak bagitaw hampa.. aku mintak maaf..biaq la aku bawak diri sat *walawpun tak pi mana2...hahah biaq aku pendam ja.. aku ok !...jangan isaw la... kalo aku ajak hampa pi mana2 or aku pi mana tu suma tuk hepy kan diri aku...walawpun tak lama mana insyallah... cukup la bagi aku bila aku dapat luang masa ngan hampa... bley gelak2 ngan hampa...
selagi aku bley pendam aku akan pendam..tima kasih atas layanan hampa.. :)

aku tak maw pikiq apa2 tapi aku pikiq jugak... huhuhuhu..k lah.. hope suma dapat doakan yang terbaek tuk final aku ni.. luv u all...



Tuesday, 15 November 2011

CANDID TIME CONTEST !!!!


Assalamualaikum stalkers !!

saya telah di tag oleh encek APIT ni tuk join satu contest ni... tima kasih apit sebab tag hawa !! contest ni telah dianjurkan oleh cik MUNA ! ok fullstop..!

sapa2 yang berminat boley tengok syarat2 penyertaan ni blog cik Muna dengan hanya mengklik di SINI..
saya pun tak taw nak letak pic apa dah ni *sambil tergaru2 kepala dan nasi impit berkuah kacang disuapkan ke mulut ~~ *__*.. pikir punya pikir..saya pertaruhkan pic ni... ni la kot yang rasanya CANDID hahah... jom tengok !
*candid tak?? ^__^

Ni lah pic yang dipertaruhkan.. masa ni pi photoshoot sehari sebelum aidiladha ary tu.. *saja suka2 pi~~ siyely tak taw masa bila pic ni di-snap.. taw2 ja dah di tag di FB,, so pic ni ja la yang rasa2nya betul2 sesuai... hihihih,,, hadiah2 yang ditawarkan betul2 menarik... sila baca belog cik MUNA sampai habis ek kalo nak taw hadiah2 yang bakal dimenangi.., tarikh akhir contest ni pada 13.12.2011.. semoga berjaya !

hmm.. saya nak tag sapa ek.. saya tag adek2 saya la...
* ana bulat
* fatin nabillah

Monday, 14 November 2011

HEPY dan TERKILAN ..

Assalamualaikum stalkers !!

hari ni bawu boley nak hupdate belong.. Ya Ampun ! siyesly penat gila.. tido pun memang dah tak ingat apa dah.. nak buka mata pun tak larat.. hhuhu..kemarin dulu pi funfair..hahha.. akhirnya terlepas jugak dendam nak pi main funfair..* macam budak2 kan~~ haha.. tapi bez..pi dengan abg and kak ipaq bawu.. pastu abg sowg lagi and member saya.. pening teruiihh bila turun dari main menan kat situ...hahah.. OK2! dah lari topik dah ni..hahax... meh nak cita pa yang hepy-nya masa kenduri abg saya...

camni cita-nya,,*jeng,,jeng..* hahah.. mula2.. memang excited sangat2 sebab dah berapa lama dah umah tak wat kenduri.. panggil member2.. yang tak ley lupa 1st time jumpa..sembang ngan adek2 tersayang..huhu pi ambik depa.. sory dik, kak hawa buli pulak pegang kek.. haha.. tangkap pic ngan depa.. memang bez sangat2... rasa hubungan ngan depa tu tak terputus walaupun salah sowg dari depa tu adek ipaq tak jadi..huhu.. Arghhh ! sayang adek mimi sangat2.,, siyes tak tipu... member2 dya pun sayang gak.. dah rasa macam adek sendiri dah...huhuh... tapi depa memang adek2 yang paling comey !! huh.. thanx MIMI, ANA, NURUL.. thanx sebab sudi mai kenduri..huhu.. ni la adek2 saya...

* saya sayang adek2 saya * lol~~

MY CLASSMATE

pastu membe kelas dulu mai.. siyes tak jangka depa mai..sebab lama gila tak jumpa depa..thanx weyy!! hampa ingat jugak kat aku..huhuuhu.. tima kasih byk2 taw... hampa memang tak penah lupa aku,, raya pun hampa mai jugak .. thanx2 !! thanx jugak wat AFZAL n HAFIZ ( satu kolah )

my classmate SMKKJ*

NAIM & AWIN

tak lupa jugak wat awin and naim... buah last depa kata.. haha.. sebab depa la pengakhir majlis... hihi... thanx kawan.. pastu ikut depa pi titi semeling tengok abang wt outdoor kat situ.. makasih naim bawak pi sana.. depa dua ni member rapat jugak taw... hihi..
* ni naim.. dya mmber baek dri sekolah lagi.hahha thanx naim ! sbb dya sowg ja mmber yang mai makan kenduri paki baju melayu..perghh ! semangat nohh !! ahah caya laaa.... 

* ni awin..dya mai ngan naim.. hihiihi.. bez kenal ngan depa ni... thanx awin sudi mai... nnty kita ajak naim pi jalan2 lagi nah..hahah  syokk ooo kuaq ngan hampa dua..hihi ~peace~





MIEN & AKIM

ok ! hat ni memang tak jangka depa akan mai.. sibuk2 pun depa ley mai... tima kasih.. hihi.. 1st time jumpa depan2... *aiseyyy wat malu2 pulak depa ni... haha.. ingatkan depa tak jadi mai.. tengok2 dapat mesej dari MIEN ,, dya kata dah on the way nak mai... ahahah * excited sebab tak penah jumpa depan2... hihi.. * gila kan... ?? siyesly bez gila dapat jumpa ngan MIEN & AKIM.. hikhik.. tengok dari cara memang perangai sepesen la dengan budak yang tengah dok taip belog ni..haha.. syokk ley sembang2 ley pekena depa ni..hahha.. tapi terharu pulak.. susah2 ja mai makan kenduri pastu pi keja balik.. adess rajinnya depa ni..huk huk sob~~ sob~~..*__* pa2 pun.. thanx bebanyak2 kat MIEN & AKIM... bila ley jumpa lagi?? hihi * mengada * bila2 turun sP gtaw nah.. kalo hawa da sini ley jumpa.. thanx sekali lagi !!!! tak mau curi pic depa..tkowt depa marah..hahaha Shhhhh~~diam2 sudah.. tak curi eeehhh...






 KENALAN MUKA BUKU

thanx jugak buat member yang bawu kenal.. kenal kat FB ja..tp sudi mai kenduri abg saya.. thanx nah IZA n ILAH.. tak dan nak snap satu dua pic..huhu sory hawa sibuk kit.. harap2 kenyang la noh.. makasih sudi kawan ngan hawa... terharu walawpun tak penah jumpa or sembang last2 dapat jugak jumpa.. maaf kalo layanan tak seberapa...
* ni iza.. * 

* ni ilah *
sory curi pic..hihi.. marah tak?? huu sory2 tak maw babap..huhuhu.. hope ley jadi kawan baek... peace~~~

yang terkilan-nya sebab member2 kolej tak mai..uwwaaaa... sadiss betull...awat hampa tak mai wey.. sekurang2 nya mesej la gitaw aku.. ni aku kol da yang tengah dok tido la apa la..huhu... aku harap hampa2 ni mai taw tak..aku tunggu ja.. kot2 da salah sowg dari hampa mesej kata nak mai kenduri..ni apa pun tak kata...huhu.. siyes aku terasa ngan hamapa.. hampa taw tak sebab pa aku terasa ngan hampa..sebab aku berharap membe2 kolej aku ley mai... walapun kita suma bawu kenal masa kita mula2 masok kolej tu.. memang aku berharap sangat la..sebab hampa kawan2 aku.. sory la noh kalo aku terasa.. kalo hampa setakat kawan2 besa aku ja aku tak kan terasa ngan hampa... ni hampa aku anggap dah macam kawan baek.. kawan rapat..sebab tu aku terasa !! aku harap hampa paham k.. kalo hampa da kawan baek..pastu kawan hampa tiba2 terasa ngan hampa.. pa perasaan hampa??? kalo kawan besa2 aku tak herann.. buang masa ja aku nak terasa kan.. so pikiq2 la balik k..huhu *__* thanx JAIS sebab mai jugak.. hang sowg ja yang mai bagi pihak member kolej... :) thanx jugak wat yang mesej n gitaw napa tak ley mai... thanx2 !!

sOkay la.. saya pun dah tak larat nak taip dah ni.. pa2 pun thanx kepada yang sudi mai kenduri abang saya... saya sayang anda suma... muaaaaccckkkxxx !! * melekat kt pp..hahah....luv u larhhh.... thanx taw... :)



SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ABG YEN DAN KAK AIN
SEMOGA KEKAL DUNIA AKHIRAT... :) SAYA SAYANG KAMU BERDUA :)