follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Saturday, 3 December 2011

OMBAK RINDU..2.12.2011 :)

Assalamualaikum..
berapa hari dah tak masok sini?? huhu.. sory lama tak bubuh entry baru sebab tengah praktikal... Ya ampun ! memang terasa la niat nak lari balik dari umah bila kat hospital tu.. terowk kot.. doktor cengey2 aihhh... huhuhu... sabar ja la.. jenuh tahan telinga.. sob~~sob~~ kena sabaq lagi seminggu lagi.. huhuhu.. argghh! lambat lagi..huhu...

OK2... straight to the point la.. huhu.. semalam tak jangka pun nak p tengok wayang cita OMBAK RINDU.. huhu memang teringin gila nak tengok... sebab cita dya memang bez.. novel dya dah khatam berapa kali dah... tapi rasanya dalam novel lagi bez kowt.. sebab tak short2 punya cita.. movie dya pun bez jugak.. huhu... feel habis.. ter-menangis pulak.. sedih~~ sapa yang tak dak perasaan tu bek tak yah p tengok k... hahah.. buat perabih duit ja... hihih..  semalam p tengok ngan adek2... aida n zaty.. hihi.. 1st time ni jumpa depa.. depa kawan adek mimi.. bez gak kuaq ngan depa2 ni..hihih.. bley jadi budak ckit... hahaha.. tapi aida ngan zaty memang la comell dan baek.. sweet la depa ni.. pas balik tu mesej ucap thanx.. and gtaw yang aida n zaty sayang kak hawa ketad2.. uwww.... like~~ sayang adek2 kak jugak ... muaaahhhxxx !!!


haaa... ni novel dya yang dah keberapa puluh kali saya baca... gila bez la novel dya... tapi sekarang mungkin dah payah dah kot nak jumpa novel ni kat kedai.. sebab dah lama dah novel ni dari saya form berapa ntah...huhu..lama kan?? haha..

semalam p tengok cita ni...fuLL !! takdak 1 pon tempat kosong.. gila la padat.. dapat tempat pun depan kita.. xpa la... ambik seat tepi tak lah sakit leher sangat kan.. huhu.. tapi memang layan.. tacing habis la... bez tengok Aaron Aziz.. memang macho gila... gentle ja dya.. nak laki setia camtu weyyy ~~~hihih..^__^..
tapi jalan cita dya banyak yang depa ubah kit dari dalam novel... huhu.. pa2 pun layan jaaa.... hihi..

* suka la Aaron Aziz * huhuh pengsan ~~ hihi

sapa2 yang jiwang2 kit tu boley la p tengok cita ni... sapa2 yang taw jalan cita dya mesty tak borink punya tengok cita ni.. bez... sapa yang feel lebih tu.. bawak tisu siap2 k.. memang akan nanges la... huhu.. tengok cita dya..teringat pulak at dya.. DAMN ! huhu.. tak hilang lagi...huhuhu k lah.. sapa2 yang tak tengok lagi cita ni selamat menonton k.. :)


Rinduku umpama ombak yang tak berhenti ~~

Kasihmu bagai pantai yang sentiasa menanti ~~

** siyes,, aku teringat hg la bila tengok cita ni.... hg pulak p keja sama tempat ngan aku dulu...argghh !!!
** ok ! aku rindu hg... aku syg hg lagi.!! fine ! gila kan??
** tak taw pasal apa aku boley cari balik pic hg... hurmm... dah takdak cita dh tentang kita..haha..
** semoga bahagia dengan yang baru.. :)

BUAT AIDA N ZATY.. KAK HAWA TAKDAK PIC HAMPA DUA.. NANTY KITA SNAP-SNAP NAH :)

Monday, 28 November 2011

CINTA DALAM DIAM ...

Assalamualaikum..:)
tak suma yang kita impikan akan dapat kan?? termasuk la cinta.. cinta tak semestinya memiliki.. kalo kita cinta mati sekalipun kalo dia bukan jodoh kita ,, dia tetap bukan milik kita kan.. tapi macam mana plak kalo cinta dalam diam...?? mesti perit kan...?? kita suka seseorang tu.. memang admired teruk la kat owg tu... tapi just dari jauh ja... macam cinta tanpa kata-kata... macam angin ja... tapi kadang2 cinta dalam diam ni bagus jugak kowt?? mungkin la... sebab kalo dalam diam kita tak payah nak susah2 nak pikir pasal rejection right?? sebab kita taw,, hanya kita ja yang suka dia.. dia?? mungkin dia tak kan perasan kan.. so dia memang takkan taw pun perasaan kita... hanya kita ja yang bermain dengan perasaan sendiri..

kadang2 cinta dalam diam ni lebih kurang macam cinta tak berbalas ja kan?? cinta yang tak berbalas ibarat layang2 putus tali... berlalu pergi ja kan?? tapi it's ok.. soal cinta.. soal hati, jodoh dan pertemuan sumanya di tangan penciptaNya... jangan memaksa seseorang tu untuk menyukai kita.. kerana hati tiada undang2 dan tiada paksaan..walau macam mana pun kita suka owg tu.. cinta takkan dapat diakhiri dengan perkahwinan kalo cinta kita tak dibalas kan.. huhuh sO sad.. adess... macam mana ni?? :(


susah jugak kan kalo cinta dalam diam ni.. hanya kita ja yang bermain dengan perasaaan sendiri dan berperang dengan suma perasaan.. hurmm... perit jugak kadang2..huhu tapi cukup la sekadar dalam diam.. doakan kebahagiaan dia dari jauh.. belajar terima hakikat yang dia bukan milik kita... kalo kita betul2 mencintai dia.. walaw seperit mana pun.. kita tetap akan tersenyum walawpun terpaksa melepaskan dia pergi dalam diam tanpa dia sendiri mengetahui nya... hurmm...

sekarang biar saya pulak yang main dengan perasaan,, takot nak gitaw... so better diam dari berteroz terang... i hope u hapy.. n find someone who truly love u as u are... saya dakan kebahagiakan awak... frenz?? yeahh,, we always will be frenz 4ever.. insyallah.. don't forget me as a frenz... nice to meet n know u.. thanx..:)


** belajar tuk terima hakikat.. hmm..
** single is ok whattttt~~
** just chilll ~~~ ^__^
** i'm ok if u hapy.. :)
** sebelum tu tolong klik SINI dan SINI.. derma ckit k.. hihhih :)
** TIMA KASIH :)