follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Tuesday, 13 December 2011

jalan-jalan PENANG :)

Assalamualaikum..
sory2,, dah lama dah bawu nak hupdate jalan2 p penang.. nak kena ni !! hihi.. ok2 jom baca... sebelum tu sila sediakan makanan dan minuman di depan anda.. aiseyyy macam nak tengok wayang ja.. sory ter-over pulak.. hahha... meh cni nak cita... bila ek yang p penang tu?? adess dh lupa plak... pa2 pun bln lpz yg p jln2 penang tu.. seharian beb dok pusing2 penang... ltey ~~~*__*

dalam kul 11 tu kuar umah dengan abg n kak ipar baru...kau ada?? hihi... firstly kami p umah pakcik saya.. agak2 sampai ley makan tengah ary troz la kan.. haha jahat kan?? tapi memang betul pun... mezty makcik akan masak punya.. so rezeki la katakan.. takkan nak tolak.. tak baik tolak rezeki nih.. haha.fuuhh~~ kenyang... bawu perasan yang umah pakcik ni belakang queensbay ja..dekat ngan tapak pesta..hihi xguna punya anak nakan.. dah banyak kali mai pun x perasan lagi..hihihi *ampun2.. !!.

lepas makan2 sembang2.. kami pun p kedai pakcik.. nak ambik abg yang sowg g.. kalo x ambik dya memang x cukup column la kami...hihi so.. p ambk dya.. dh cukup geng... kami pun otw p BUKIT BENDERA... wat kali keduanya saya p BUKIT BENDERA dlm bln tu..hihi don't worry.. saya hanya dikenakan separuh harga ja... hihih*pkai kad pelajar la... hihi... cita banyak pun xmaw... meh tengok pic kami.. tapi x banyak sangat pic yang ada kat saya .. kat kak ipar saya banyak la...hihi...
* ni msty yg utama dlu..hihi* x keliaaa pulak pic pun hihih ^__^ lyn ja~~

* ni la pic abg n kak ipar bwu... * hihih

Ok ! fine... pic abg yang sowg lagi x dapat dikesan... banyak pic ada kat kak ipar.. xsempat nak mintak..hihi sokay la ekk... pastu kami p pantai.. yang ni memang terbaekk.. cantekk gila pantai..ingatkan batu feringgi tak cantik sangat sebab selalu p kat tempat owg mandy tu ja.. x sangka pulak dekat atas2 tu ada lagi yang cantekkk... perghhh!! memang terbaekkk. !!! hihih..x rasa macam dok kat batu feringgi la..hihi...jom tengok pic... 
*ha..ni bawu abg yang sowg lagi..hihi * akhirnya ada jugak wlwpun sekeping..hihi
*hahaha sweeettt x? kami berempat ni kalo dah bergabung memang huru hara jadinya...hihi..tulis nama di pasir.. waw!! part paling best ni..hihi... jangan jelez...hihi

haaa..kan dah gtaw ckit ja pic yang ada kat saya..huhu banyak pic kat abg ngan kak ja..it's ok la dari xdak kan..hihi layan ja la... pa2 pun memang best gila kot... balik tu lewat bawu sampai umah.. sebab tunggu feri kemainn lambatnya..huhuh sampai suma pakat tertido la dalam keta...huhu.. lambat pun sebab feri satu ja.. dah lewat,,,feri satu lagi depa simpan..huhu pa2 pun memang bez la.. puas!!! dapat jalan2 kami adik beradik...hihihi... nanty bila ada masa nak kuaq lagi !! hihih...

* nak jugak budak ni nyebokk kan.*hihi credit to my brother..pakai enset ja taw..hihi

tengok!! cantikkan pantai... tak macam batu ferigghi kan?? tak yah nak p jauh2 nak cari pantai yang cantikk.. sini pun dah cukup..cuma kena pandai cari ja.. indahnya ciptaan TUHAN.. sungguh cantik dan tenang... !! rasa cam kat pantai khrabi ja..<----- cewahhhh mengada..hahha.. k lah.. bye2... tunggu entry lain pulak taw... hihi *__*