follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Friday, 6 January 2012

"" CONTEST : MY PICTURE VERY AWESOME by blogbirulangit !! ""

Assalamualaikum suma...
oitt,, dah kul berapa dah ni... ** sambil tengok jam** dah pukul 3 ??? memang liat la nak bangun sok nak pi kelas..huhu.. apa2 pun meh join contest ni dulu... thanx CIK DEWI telah meng-tag saya di dahi... hahah

thanx kepada BLOGBIRULANGIT sebab wat contest ni..susah2 ja.. **untung lah kami** hihi





ok..sapa2 nak join.. meh la sini.. jangan malu dan jangan segan...**wat tak taw ja..hihi**
KLIK SINI kalo nak join k... ^_^

hurm.. nak letak pic apa ek..huhu.. blur =.="".. k lah dengan keadaan separuh sedar ni akibat mengantok... saya nak lekatkan pic ni kat sini * pakai gam gajah cap ibu dan anak !*..
dipersilakan tengok ... hihi
.
.
.
.

Nah !! besar2 saya lekat kat sini.. gerenty tak lapuk dek ujan , tak lekang dek panas !! hahah..
( ada rasa mual2 . pning2 tak??) jangan isaw tu kesan sementara setiap kali tengok pic budak ni..hahha..
*

memang saja pun dok senget2 camni.. besa la.. tak stabil!! haha so jangan takowt and jangan isaw.. kalo malas sangat nak tengok budak nih.. **meh tolak dia secara berjemaah kat dalam tasek tu** hahah
+
+
+
ok ! sekarang meh nak lekat ( gam gajah cap ibu & anak)  kat tengah belakang owang yang akan di-TAG..hihi..

MISS.SNOW
.
.
MOMO. BEAR


BLOG AZZA ringan @ berat ??? ::  RINGAN jaaaaa.... :)


pssstt::// arghhh !!! ngantok tahap karama dah ni... bye ! 

2 comments:

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)