follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Monday, 2 January 2012

SAYA MASIH INGATKAN AWK :( sorry~~


Assalamualaikum..
Selamat Menyambut Tahun Baru 2012.. tahun naga kan?? auummm...hihi... suma dah pasang azam ka?? mesti macam2 kan azam tahun 2012 ni.. huhu semoga bloggers suma dapat capai apa yang diharap tercapai sampai la ujung tahun 2012 nanty... Aminn~~

Hurmm,, tahun dah berlalu.. bertukar kepada tahun bawu.. semangat bawu dan azam yang bawu.. tapi saya ja yang tak boleh nak tinggalkan kenangan lama.. segala kenangan pahit dan manis di 2011.. sapa yang boleh lupa kenangan kan?? tambah2 dengan owg yang betul2 kita sayang.. hurmm.. tipu la kalo kata dah boleh lupa... pelazz la jangan dok hipokrit sangat k... melainkan kalo hampa naik tingkat 11 bangunan mana2 pastu terjun ja.. kalo camtu memang kompon ley lupa suma troz...hahah.. **men2 ja**

ergghh~~ dah dekat 5bulan break n single,, kau ada?? haha ok2..suma ley tepuk tangan berjemaah sebab saya still single,, saya rela *clapclap** owg lain suma dah bertukar2 dah GF/BF **hebat la hampa..ajaq aku??** hahha.. saya ja yang tak dapat pengganti.. eh2! sowy sikit...i'm not desperate sangat k... **sunyi ja**demnn!! hihi.. ok lah... i'm surrender,,, sampai sekarang ,, dan dah masok tahun baru dah pun..saya masih tak dapat nak lupakan awak... <--bengap bin bangang kan?? huhu owg dah tak ingat saya still nak ingatkan owg tu lagi...apa pasai meh?? ( apa la hang wt kat aku sampai aku tak ley lupa hang ni..=.=""grrr~~) 



saya rindu awak mohamadsyafudinharisfazillah, teettt ~~ ops..terlebey pulak..huhu.. siyesly saya rindu awak sangat2... saya still sayang awk sampai sekarang... luaran saya mesti ramai owg perasan yang saya betul2 dah benci n dah lupa awk.. tapi sebenarnya.. dalam aty saya .,saya masih sayang awak... hurmm... selama 2 tahun lebey kita kawan dari 2009-2011 banyak sangat kenangan kita... hurmm.. saya tak boley buang suma gambar kita sampai la sekarang.. teddy bear yang awak bagi kat saya... saya tak penah bagi dya kat sapa2 pun...huhu.. dalam ingatan saya selalu ada awak ,, saya nak cari pengganti awak.. tapi saya tak boley.. saya tak reti nak sayang owg.. salah satu sebabnya saya dah serik.. saya tak maw apa yang jadi antara awak ngan saya berulang... saya tak maw sakit aty lagi.. saya tak maw kecewa lagi.. saya tkowt nak bermain dengan perasaan sendiri...
 


dari kita break dulu,, saya tak pernah lupa awak..tiap2 malam saya ingat awak.. macam mana saya nak lupakan awak ek?? tolong jap... huhu.. napa aty saya tak boley nak lepaskan awak ek?? saya betul2 sayang awak lbey dari ex saya yang dulu.. saya harapkan awak menjadi terakhir buat saya..tapi tak kesampaian..angan2 ja lbey ..hmm.. mungkin bukan jodoh kita..** tolong jap sapa2 mai ketuk ckit kpala ni...kot2 la bley lupa dya ni ka... erghh~~

tak taw la berapa lama lagi nak kena tunggu nak bagi lupa awak.. huhu... saya selalu ingat kenangan kita.. awak bagi teddy bear dekat saya.. awak ambik saya balik kolah.. awak bawak saya jalan2 bila awak free huhu =.=""  saya wat surprise bufday tuk awak.. kita jalan2 kat langkawi.. awak ambik saya masa kenduri umah awak..huh! banyaknya kenangan..saya tak ley lupa.. camna nak lupa ni !!!!! erggg!! sakit jiwa kalo cmni...=.="" semoga awak bahagia dengan yang bawu.. semoga dya tak kecewakan awak.. semoga awak berubah... saya sayang awak.. sory... rindu awak sangat2 !! saya masih tak dapat nak cari pengganty awak...



KENANGAN TINGGAL KENANGAN !

our's memories


timakasih atas sumanya mohamadsyafudinharisfazillah sebab bagi saya suma rasa ni.. timakasih sebab awak dah wat aty saya tertutup.. harap2 lepas ni saya bley buka balik aty saya tuk sapa2... saya tak tunggu awak.. dan saya tak berharap kat awak.. cuma aty saya belum terbuka tuk sapa2... ( jangan ingat saya tunggu awak ) saya tak mungkin tunggu benda yang tak pasti... saya cuma tunggu semua kenangan awak dan saya hilang.. dan sayang n cinta tuk awak lenyap dalam diri saya.. tapi saya still sayang awak **apa aku merapu ni?? ergghh!!**


**psst:// :: saya senang dengan keadaan sekarang .. hepy brsama family and member2.. anda suma terbaekk !! luv u oulls!

4 comments:

  1. thanx 4 ur support... thanx 4 visit my belog :) peace ^_______^

    ReplyDelete
  2. tape hawa. try slow slow oke? ^^

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)