follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Saturday, 21 July 2012

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

Assalamualaikum.. lamanya x hupdate blog ni... apa2 pun Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak... AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN... akhirnya sat ja dh masok bulan posa kan... dah nak hujung tahun n bertukar tahun.. umur pun kian meningkat... semoga ibadaha Ramadhan pada tahun ini berlipat kali ganda dari yg sebelum nya AMIN ~~

posa tahun ni x berapa best sikit la sebab mak xdk.. mak sedang menunaikan UMRAH selama dua minggu... 28hb ni baru balik... so, sementara nak sampai 28hb ni.. terpaksa la masak sahur n berbuka tuk abg n abah kat umah... ok gak tu... makin bertambah la pengalaman memasak... hahah... sekarang ni tengh pikir ni , nk masak apa la time berbuka ni? any suggestion?? hahha..

k lah, semoga awak2 suma dapat menjalankan ibadah posa ni dngn sempurna ok? tak maw ponteng2 taw... peace :)

"Ya Allah.. Jadikanlah puasa kami sebagai puasa orang-orang yang benar-benar berpuasa. Dan ibadah malam kami sebagai ibadah orang-orang yang benar-benar melakukan ibadah malam. Dan jagalah kami dari tidurnya orang-orang yang lalai. Hapuskanlah dosa2 kami… Wahai Tuhan sekalian alam. Dan ampunilah kami, wahai pengampun para pembuat dosa."


#selamat berpuasa.. *tengh pikir nak masak hape ni... hihih :)



No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)