follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Wednesday, 12 September 2012

open house kolej (AUCMS) 11092012

Assalamualaikum suma.. meh sini nk crita pasal open house.. mybe last open house tuk raya tahun ni kot... hahah ! dh nak habis dah kan raya? hihi... walaupun saya tengah demam n baru ja kna test darah smlm sbb tkot terkena denggi... Alhamdulillah, tak kena pun denggi.. SYUKUR !! 

Ok2,, balik pada cerita td.. saya ngan housemate saya ni kalo kolej wat event apa2 mesty akan ada muka2 kami ni.. tak padan ngan demam n ujan pun redah jugak... semangat betul kami ni...hihi majlis tu mula kul 3 sampai kul 6ptg.. tp rsanya kul 5 dh bungkus dh... hahah apekah??!! hahah selamat p awal.. ley makan sampai kenyang... 

kalo nak taw geng2 saya ni suma kaki tangkap pic... so banyak sangat pic kami.. sampai ley cari mangsa g nk tangkap pic sama2.. hihihi.. sembang panjang2 tak maw.. so jom tengok pic... 

*ni dato' tuan empunya kolej kami*

* ni yg uruskan duit student get student*

* ni dato'azmi *


*ni miss yg ngajar masa praktikal ary tu *


*ni my geng* ahhah !

ok tu ja nk cerita ,, haha... sory la kalo tak best... bye2

* ni pic tuan empunya belog yg x berapa nk sehat*
~sila tutup mata kalo jatuh cinta, cewahh ~ bye2,,,

HAVE A NICE DAY :) ^__^




No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)