follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Tuesday, 31 July 2012

kebetulan ...=.="" ?? :'(

Assalamualaikum suma.. huhu sihat tak ary ni...?? posa ka? Alhamdulillah.. huhu.. ary ni tak cita banyak pon.. sikit2 ja k... ary ni berbuka dngn mmber2 kat luar... tapi sebelum tu singgah la bazar taman *** dulu... hmm.. 1st masok bazar tu mmg rasa tak sedap aty dah... jantung pun dah dup dap dup dap semacam dah...

masok ja dalam bazar... ada ckp kat mmber "hope tak jumpa ex kat sini.." mmber pun gtaw la yang ex saya tu mmg payah nk pi bazar tu sebab tak penah nampak pon... ok la kalo dya cakap camtu... huhu masa jalan2 kat bazar tu.. aty2 ja tadi.. nk tengok owg pon jadi takot... huhu... dah selesai pusing seraound n tak dak apa2... pusing la sekali lagi wat kali kedua n terus p bank sat... dah lepas suma urusan kt bank tu... patah la balik masok bazar tu...

benda yang tak kita jangka mesty akan jadi kan... patut la rasa tak sedap hati ja tadi... tengah2 taip mesej tiba2 mmber gitaw yang ex saya ada kat depan.. huhu tertinggal benda apa yang nk ditulis td.. n mata melilau cari ex betul ka x... jantung ni tak yah nak gitaw la camna kan... 1st tengok dari tepi , memang dh agak tu dya... huhu kelam kabut tadi nak mengelak bagi dya tak nampak... huhu memang tak boleh la kalo tengok dya... aty still kat dya...huhu


tapi time tu memang dah tak boleh nak elak dah sebab dya betul2 kat depan... tp memang saya kelam kabut gila... huhuhu dya lalu n tengok pastu senyum... saya pun tengok senyum n cepat2 jalan ke depan jauh dari dya.. jauh sangat2... huhu.. tunggu kat tempat moto n just tengok dya dari jauh... hanya Tuhan ja yang taw perasaan ni macam mana bila jumpa dya tadi... huhu... rasa macam tak caya ja yang kami ni dh tak dak apa2... huhu.. :(

bila tengok ja dya, mzty akan rasa sebak ja dada.. sebab ada lagi perasaan tu.. hmm ntah la napa jadi macam ni.. kalo ikutkan dah setahun dah kami putus n tak contact,,, tak taw la apa maksud suma ni.. suma jadi sat ja.. huhu  patut la rasa lain ja tadi bila jejak kaki kat bazar tadi... jadi berdebar2 lak.. huhu rupanya nak terjumpa dengan dya..  :'(


hmm.. dah lepas lari dari dya tu.. terus saya tak tengok belakang.. just tunggu member n terus p kedai nak berbuka.. huhu... ntah la dya nak pikir apa... tapi sebenarnya kalo kita betul2 sayang n cinta kat seseowg tu mesty kita payah nak lupa dya n suma kenangan kan.. xpa la.. anggap ja la apa yang jadi tadi sumanya KEBETULAN ja... dah memang umah dya dekat situ ja... huhu..

cukup sekadar senyuman.. tima kasih sbb tak lagi benci kat saya wlwpun kita tak bercakap pon tadi... tima kasih atas sumanya... saya tak taw bila yang saya akan buang suma perasaan ni.. dah setahun.. hurmm.. mungkin belum tiba masanya lagi... semoga awak bahagia.. :) saya doakan awak sentiasa dilindungi Tuhan dan dilimpahi kebahagia selalu.. AMIN~~



p/s : saya just tumpang bahagia , bila awak bahagia dengan idup dan dngn owg yang awal sayang :) ::TAKECARE :: SYUKUR ! dya masih boleh senyum kat saya :)