follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Sunday, 17 March 2013

Debaran SPM =) hekhekhek !



Assalamualaikum semua... Salam 1 Malaysia.. *cewaahh ! ahahah !
Dah tak lama dah kan result SPM nak keluar.. mesti ramai adik2 yang ketaq gilaaa nak ambik result nanti.. hahah ! teringat balik masa aku nak pi ambik result dulu... aku pun ingat2 lupa masa tu... aku ambik pada hari 1st keluar ka hari lain tak taw.. hmm.. kenapa tiba2 hilang ingatan ni... hahahah ! tapi aku rasa aku bukan ambik pada hari 1st keluar result tu .. sebab aku rasa macam lain macam sangat time tu... *hikhok!...

Ok, sebelum hari nak p ambik result tu... set dah ngan member2 aku ni...*jiha, gee, n ramai g la... aku pun tak taw apa yang depa wat sekrang ni.. yang aku taw jiha stdy nurse.. masa tu set dah pagi tu sapa yang sampai dulu tunggu dekat mana2... hari nak pi ambik tu, bangun awal kot.. semangat! aku dah taw maw pikiq dah result macam mana yang nak keluar nanti... sebab dah memang tak boleh nak ubah pun kan...dah jumpa member2 semua, kami pun pi la ke opis..*secara berjemaah okey !
Perangai aku kalau nak wat apa2... mesti aku suruh member2 aku pi dulu.. ahahha ! tapi tu dulu okey ! dapat ja result aku terus duduk kat belakang pastu tengok kodek3 result tu... Alhamdulillah... tak dak yang huruf G dan semestinya takdak huruf F.. fuh~ Alhamdulillah... *aku takkan cerita result aku kat sini ! hahahah *guling2.. lepas tu jumpa cikgu sembang2 merapu* pastu balik... staii kot ! ahhah balik tu lepak2 pekan SP ngan member2.. makan2 minum2 sampai kembong perut ! hikhikhikhok!

Benda yang paling rimas.. bila owg taw result kita keluar... semua owg pakat nak taw... adik beradik,, mak nakan, pak nakan,,, jiran sebelah umah.. jiran lorong depan belakang ! ok stop ! nampak tak betapa ramainya yang nak taw... *sebokkkk jerr ! haha ! yang pasti aku akan jawab... boleh la takdak yang failed pun... takat cukup2 makan ja.. *senyum sampai telinga ^________^ errrrghh !

Ada pulak yang mai menyembang, tanya result dapat berapa... ala,, anak makcik dapat 7A's ja.. anak makcik depan tu dapat 9A's.. okey ! *sentap laju2 !!! selalunya nak dekat sebulan dua or hampir suku tahun jugak la owg dok tanya pasal ni... adeesss ! lumrah beb ! hahah !

Ok lah.. aku harap sapa2 yang nak pi ambik result ni tenang ek.. walau camna pun result tetap tak boleh ubah okey ! hahah ! *jahat aku ni hahaha ! apa2 pun.. gudluck... n semoga berjaya dalam hidup !! kalau boleh sambung belajar.. sambung la adik2 oi... kalau tak mampu cari keja yang baek2 noh.. ok chawww ! bye wassalam...  =)


#Hawa.Aqilia =)



No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)