follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Sunday, 17 March 2013

Pagi Buta :3

Assalamualaikum semua..
Ha ni dah awat pulak yang aku tak boleh nak tido ni.. adesss,, so apa aku nk wat ni.. *garu dagu! =)
Aku dah standby dari pukul doplas setehengah tadi lagi ni nak tido.. so sekarang, hmmm *belek2 jam* dah pukul duaempatpulohlima suku setengah.. :P tadi kemain lagi mata ni.. ngantok norr dya.. aku siap guling2 bertomoi dengan bantal lagi... pusing p pusing mai tak jugak tido.. ate, kenapanyerr? entah la komerrr....layankan jerr..*belagak KL's Perok's la pulaksss*dush!

Bohsan, bohsan, bohsan... apa aku nak buat lagi ni.. sok takot jadi panda ja.. tapi okey g jadi panda.. paling kronik takot jadi koala ja *tido duapuluhempatjam* ... OH MY! bosan kot.. aku dah nak dekat sebulan dok umah ni.. cuti sem la katakan.. aku takmaw jadi kayu  ! tak pa.. aku akan berusaha jugak habiskan cuti aku *hentuk kpala kat bantal !

Dok umah membela badan ja.. makan tido makan tido.. nasib baek makan cukup.. haha ! tapi secara jujurnya... walaupun x syok dok umah lama2.. tapi aku lebih suka dok kt umah lagi dari kuaq.. pasepa xtaw .. haha kadang2 owg ajak kuaq pun kena ikut mood jugak.. *tongkat dagu!  hmm... aku harap berat badan aku naik lagi 0.05grm.. haha ! *tetiba =)

 Ni kalau mak taw aku tak tido g ni, nahas keretapi ni.. :P , nak wat camna .. mata tak ngantok lagi..Aku sebenarnya rindu kat anak abg aku.. ( Muhammad Syamiel Aqeff bin Mohd Shahrin ) <---- baru aku perasan panjang jugak noh nama anak abg aku ni.. huhu disebabkan abg aku kena jaga laut kat lahad datu.. cuti dya dibekukan.. kak ipaq n baby pulak ada dekat kelantan.. guano nok g tuh? tapi ayah aku kata nak pi.. tapi tak taw la jadi ka tak.. ataupun sekadar mimpi di tengh hujan *dush!

Apa2 pun aku harap abg aku sihat2 saja kat lahad datu sana... Semoga Allah lindungilah pejuang2 kita kat sana... aku tak paham betoi la kenapa Sulu nak balik sabah.. sabah kan dah jadi sebahagian dari malaysia.. huhu dah la penceroboh.. masok sini wat huru hara... hmm.. sedih aku tengok wira2 yang kena tembak.. semoga wira2 yang terkorban di tempatkan bersama2 para syuhada'... aminnn...

Ya Allah Kau lindungi lah dan selamatkan lah Abg aku dan pejuang2 yang lain.. semoga kemenangan milik depa... amin2 ya rabbal'alamin...

#merapu banyak dah ni.. harap2 aku boleh tido la.. huhuhu... bye2



*Hawa.Aqilia =)


No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)