follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Sunday, 31 March 2013

Zaman Sekolah Menengah : Cinta Monyet :) (part1)



Assalamualaikum semua.. hye hye selamat malam :)
Ok, hari tu cerita zaman sekolah rendah kan.. *zaman hingusan la katakannnn~~ kali ni kita up sikit.. dari zaman sekolah rendah .. kita p zaman sekolah menengah pulak.. haha ! *zaman ni maju sikit.. enset pun baru dapat masa ni ! hahahah~~ ha, masa ni la yang boleh jadi cinta monyet pun  *budak baru nk up.. ! hahah ~

So kita start dari form 1 , tahun 2005 ... *amboi cam nak wat novel lak. ahah ~ dulu aku sekolah agama.. *SMASP* sila search cik google kalau nak taw :P Masa tu kan baru nak kenal dunia luar sikit2.. proses tuk mematangkan diri la katakan *hampeh~~ Masa tu sekolah tu tak bayak sangat kelas... besa la.. masa tu sekolah tu swasta lagi kot *mybe ! So masa tu kira ada 2 kelas ja setiap satu tingkatan.. aku kelas no.2 okey. ! *takdak kena mengena dengan kelas budak buaihhh .. ~harap maklum. ahha ~

Nak di jadikan cerita .. masa tu ada budak baru masok..*laki okey ! haha dya masok nak dekat tengah2 tahun dah kot.. *rasanya laa~~ ala, budak laki tu dulu sekolah rendah sekali ngan aku.. aku kenal dya ! heheh.. nama dya *Hafiz~~ ntah macam mana ntah dya suka kat aku... aku pun masa tu suka 'kot' kat dya *bodo2 lagi masa tu.. heheh~~  Aku pun tak taw camna ley tersangkut ngan dya..mungkin sebab rajin dok bersembang kot.. bukan sembang benda2 penting pun.. lepas tu mula la dengan berbalas surat.. *ok sangat kunooo !! ahaha

Kalau ingat2 balik.. aku rasa mcam nk gelak guling2 ja .. hahah masa tu enset tak dapat kat aku sepenuhnya lagi.. sebab tu main surat menyurat2..  surat tu dya buh bedak ok.. *aku? aku x bubuh apa pun ! ahha ala tulis bukan banyak mana pun... tulisan ja besar2 kedabakkkk ! balik sekolah pun naik bas sekali.. tapi  tak duduk sekali.. dya dok belakang.. aku dok nun jauh di depan.. hihi time nak turun bas mesti dya turun kat lorong umah aku *kami satu taman :) dya turun sekali ngan aku dan sanggup jalan antar aku pastu terus jalan balik umah dya..*jauh gak la umah dya ngan umah aku ! ahha semua surat2 dya.. aku letak atas almari.. *bersepah ataihhh tu.. :P  aku rasa dya penah bagi something kat aku.. bunga kot.. tapi aku keringkan.. sekarang aku takdak simpanan lansung surat2 dya tu.. kalau tak mesti kenangan mengusik jiwa kan .. hahah

Mak aku dah buang semua surat2 tu.. aku tak taw la sama ada mak aku tu baca ka tak.. tapi aku rasa tak kot sebab banyak sangat *mybe ! surat tu yang dh lunyai pun ada.. hihi.. so macam tu la kami hari2.. lepas tu cuti sekolah *cuti hujung tahun~~ last2 terputus macam tu ja.. tanpa kata apa2 pun.. masok form 2 dua2 wat hal masing2... dya pun wat tak taw.. *mudahnya kami!~~  haha  lepas tu dah berapa lama dah.. nak dekat hujung tahun dah kot..time tu la dya kata kat aku.. dya tak maw kawan ngan aku sebab aku ni kasaq sikit.. *bukan tomboi k.. macam garang2 gitu ahhaha *  aku pun dengar ja wat muka tak dak minat.. ~kesah pulak aku ! hahah~ aku bukan harap apa2 sangat pun dengan hubungan tu... *cewahh ayatt .  last2 tepon member nangis !( hampeh tol ) kononnya putuihh cinta.. *takdak maknanya okey ,, sja ja gedix time tu ! haha

Sekarang ni aku tak taw dya dah lepas mana.. ritu dya baru habis belajar... pastu dengar kata mak dya dah kawen kan dya dengan pilihan mak dya sendiri.. owg kelantan katanyaaa ~~*xpala kampung dya pun kt kelantan... ~~ mungkin dah nak dapat anak dah pa.. hahah ! aku tak ley jumpa dya.. sebab rajin bertekak.. tapi still kawan.. ala.. yang bercinta monyet bagai tu time zaman tok kadukkk nuhh... benda yang lama jangan dikenang.. haha so tu la pengalaman cinta monyet yang pertama.. hihi.. nanti sambung dengan yang lain pulak.. *kemain pmpuan ni.. haha ! cinta monyet.. kena paham k.. ahha :) K BYE !

#Hawa.Aqilia =)




3 comments:

  1. Akk pun nak buat entry cinta monyetlah...hihuhi..sbb cinta monyet akk sampai ke jinjang pelamin...jgn tak percaya.

    ReplyDelete
  2. hahaha... sweet la kalau mcm tu... seronoknyaaaaa :)

    ReplyDelete
  3. haha.. mesti best kan teringat zaman bercinta kat sekolah dulu. http://www.blackhatforum.co

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)