follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Saturday, 20 April 2013

Zaman Sekolah Menengah : Cinta up sikit dari Monyet ( part2 )



Assalamualaikum.. hye2 semua..
Okey.. agak ambik masa jugak nak hupdate part 2 ni.. besa la baru mula sem kan.. sibuk.. demam n kaki pulak terseliuh.. huhu *tapi dah ok dah :) thanx wat sapa yang mendoakan kesembuhan aku.. :) Aku tak taw la kenapa malam ni jugak yang aku pilih nak hupdate.. sedangkan aku boley ja nk hupdate kat hostel .. sep quota aku.. huhu sekarang time quota aku hampir2 nyawa ikan ni la yang aku nak hupdate *Aku harap abg aku tak mengamuk sebab dah nak penuh quota.. kenapa la aku ni boros line sangat.. errr *dush2

Ok, membebel ja keja.. kalo membebel pasal quota sampai besok pun tak habis.. okey ! straight to the point... kali ni aku nak cerita selepas part 1 tu pulak... Lepas aku dah tak couple ngan hafiz tu dah.. *couple la sangat !! aku tak kawan ngan sapa pun.. *wat sementara laa.. ahha ! yang boley start aku couple tu.. dengan orang lain pulak... *no ! no ! aku bukan playgirl HOKEY ! *pang laju2 sapa yg kata camtu !

Aku form 3 masa tu.. budak laki tu pun budak kelas aku *ahhh budak kelas lagiii !! *jeng jeng jeng~~ hahah ! tapi dia pun macam baru masok gak.. dia masok hujung tahun form 2 kot *rasanya ~~ muka dia macam cina sikit.. mata sepet n putih... dia tinggal kat sebelah taman aku ja.. haha ! sO macam mana ntah boley tersangkut ngan dia ni *oh lupa nak gitaw.. nama dia ZUL ~~ nak dijadikan cerita aku dulu selalu kutuk2 dia.. hahah tapi bukan depan2 la.. haha *jahat kan aku ! mana da kutuk teruk2 hihi Aku rasa dia bagitaw kat budak2 laki yang lain la yang dia suka aku.. sebab tiap kali kami selisih ja mesti member2 yang lain ngusik... huhu..

Aku kawan ngan dia lama kot... *3 tahun , lama tak kak ton? ahhah ! sayang kot... tapi bukan macam lagu shae tu *tu gedix sangat ! Dia jenis payah nak sembang ngan pompuan.. *siyes tak muhongg ~ kalo tanya dia sepatah, dia jawab sepatah *errr krikkk krikkk ~~ tapi aku dah lupa la bila kami tukar nombor henpon.. walaupun kami dok berhubung melalui sms,.. tapi kami tak pernah bercakap.. kalo bercakap bila perlu ja.. tu pun kalo dalam kelas.. aku segan kot ngan dia.. ahah !

Pernah sekali tu.. subjek bi kot.. kami kena bahagi group.. tapi sir yang tolong bahagi kan.. Kebetulan aku kena group ngan dia... *err aku malu,, mana nk letak muka ni :3 dah la group sekali... duduk pulak bertentangan dengan dia.. *masing2 merah muka beb ! Aku dah memang tak senang duduk dah.. yang dia asyik dok tengh luar tingkap ja... last2 aku terpaksa jugak bersuara sebab kena wat present apa ntah masa tu... kalo tak , x jalan la keja kami.. huhu.. dia macam besa la.. cakap tak banyak.. senyum ja taw *aku cepuk baru taw ! suara simpan xmaw cakap Eerrrghh ! Ada la membe sorang g.. *member pompuan... dia asyik panggil2 zul ja.. nak soh zul tolong pikir gak nak wat apa ... *aku? aku jelessss okey .. jeles ! ahahah Balik2 tu mesej zul.. perli2 dia pasal membe aku *marah la kuhununnya... jeles la katakan hahah ! Dia pun layan ja la perangai aku haha..

Tahap malu kami.. sampai selisih pun tak berani nak tentang mata... :) kami payah nak jumpa kat luar.. kadang2 dok nampak dia lalu kat bus stop yang aku tunggu tu.. ada aritu dia berenty.. tu pun sebab nak bagi kertas yang cikgu bagi...Nak dijadikan cerita.. macam mana dia ngan aku boleh break.. dia kuar dengan pompuan lain.. *membe sekolah rendah aku pulak tu ! Laki memang pantang dicabar ka apa??? member2 dia cabar dia ubtuk couple ngan pompuan tu.. pergghh ! hangat jaaa aku dengar.. kalo tanya dia bukan nk mengaku pun... Last2 aku mintak no pompuan tu.. aku mesej.. aku menyamar n pompuan tu cerita suma.. huhuh *sedih2 ~~ :( 

Bila aku dah taw suma baru la dia ngaku n cerita suma kat aku.. dia kata dia takdak perasaan apa pun kat pompuan tu.. just sahut cabaran member2 dia ja.. tapi aku tak ley terima bila pompuan tu buang gambar aku yang ada dalam enset dia.. n tak ley terima bila dia kata kat pompuan tu yang dia dah takdak pa2 ngan aku.. *frust menungging ~~~ *pang satu kali ! tak tampaq betoi pon ahhah ! Masa tu aku baru kenai ngan ex aku yg selepas zul ni.. *kira yang latest la.. tapi masa tu aku takdak la sampai nak couple2.. nama pun baru kenai.. kawan2 camtu ja.. tu pun dia kata aku curang =.=""" Last2 dia mintak putus masa raya tahun 2009 kot... *menangis tak berlagu.. *apa ingat aku tak rety nangis ka ! ahahh !

Kami break sat ja.. pastu sambung balik.. tapi dah tak rasa sayang macam dulu la.. dah tu aku gosip2 dari member dia.. tiap2 pagi sebelum p sekolah .. dia antar pompuan tu dulu..*dah takdak apa2 la kunun ngan pompuan tu ! errrrghh! LAst2 aku pikiq2 balik. baek aku break ja la ngan dia... hati pun tak sakit.. huhu.. kami pernah jumpa kat luar sekali.. *kat tasek ,, tu la kali pertama dan terakhir kami jumpa.. pastu break.. Aku pun mula la kawan ngan member yang baru kenai tu... okey ! nanti aku cerita pasal tu pulak k...

Eh2 , kalo nak taw aku dengan zul sekarang tetap jadi kawan.. dia kata dia still sayang aku lagi sampai sekarang..dia kata dia dah payah nak jatuh cinta dah..walaupun tak couple , dia tetap nak berkawan ngan aku biar pun cuma kawan biasa :) *pssst2 dia mai raya umah aku taw tahun lepas... rancak betul dia sembang ngan abah aku...*ambik hati ke haper tu..? ahhaha  1st time dia berani mai umah aku... :) selalu takot.. 

K lah.. nanti aku cerita yang lain pulak k.. cerita tentang ex aku yang selepas zul ni.. *aku sayang gila kot dekat ex aku selepas zul ni... sambung nanti.. k bye ...



#Hawa.Aqilia =)


No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)