follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Wednesday, 17 July 2013

Cuti2 raya .. yeahhh ! :)

Asssalamualaikum dan selamat berpuasa :)
 sory la sebab dah lama tak update belog ni... *fuuhhhh fuhhh ! berhabuk norrr lahaiiiii... hari ni kena present case.. huhu bayangkan aku tak tido semata2 nak siapkan 4 case ni.. 

tu makan diaaa bila wat keja last minit... errr.. selamat la ada contoh kalau tak memang takkan siap punya la... betul tak betul belakang cerita.. janji aku buat siap 4 case... heheh.. :P Buat 4 case tapi kena present 1 case jaa... yang lagi 3 kena submit sekali dengan case yang kena present tu.. tapi ALHAMDULILLAH, lepas jugak .. So boleh la aku balik bercuti sampai raya... siyesss besttt !!! ^___^

Kalau kira2 balik.. perghhh lama jugak kan aku bercuti... lalalalala** nak dekat sebulan jugak la... benda yang best bila balik rumah sendiri... like heaven laarhhh ! hahah.. arini buat pertama kalinya aku berbuka dengan family walaupun 1 ramadhan aritu tak balik.. huhu tapi syukur ALHAMDULILLAH dapat berkumpul macam tahun lepas jugak.. berbuka sama2... best uiii...

Tapi teringat pulak kat housemate aku.. berbuka apa la depa arini kan... selalunya kami masak sama2,, jarang beli kat luar... huhu lepas raya pulak la baru jumpa... hhuhu.. k lah, malas nak cerita panjang2.. dah tahap tak boleh angkat mata dah ni.. heehee...

Apa2 pun, selamat berpuasa buat semua.. dan semoga ramadhan pada tahun ni memberi seribu makna buat kita semua... :) Amin...



Hawa.Aqilia =) 

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)