follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Saturday, 20 July 2013

WishList aku .. :)




Assalamualaikum, hye2...
Seronoknya tengok orang lain.. apa yang depa nak semua ada.. huhu *jeles... Aku pun dapat jugak tapii lambattttt sikit la nak boleh dapat apa yang aku nak tu.. tapi tak kesah.. biar susah awai takpa.. jangan senang awai..bila senang awai nanti tub2 susah tak senang duduk pulak nanti... hehe... kalau susah awai taw dah nak ikhtiar macam mana kan..  nanti2 kita tak taw nasib kita macam mana ye dop? pandai pulak aku bersyarahhhh... hahha

Ok2.. ni wishlist yang aku dah dapat sekarang :-

  • Laptop ( pakai duit sendiri yang disimpan dari darjah 5 ) kihkih *ini siyes ! Yg penting abg aku bayaq b.band :P
  • Handphone ( dulu pakai fon mak ja.. pastu bila keja dah boleh beli sendiri pakai duit gaji.. tapi rosak.. ) So yg sekarang beli pakai duit PT... *banyak jasa enset yang ada sekarang ni :)
  • Sambung belajar ( dulu masa lepas sekolah kemain nak sambung belajar,, sekarang jiwa aku berkobar2 nak tinggalkan kolej tu ) haha *hipokrit
  • Aku nak sangat bagi family aku rasa duit gaji aku ( masa aku keja dlu aku dah belanja family aku ) *baik kan? hahaha *sila lempang lelaju....
ada lagi ka wishlist aku yang tercapai? errr dah lupa laaa... haha ni wishlist yang aku nak sangat tapi macam lambat ja nak dapat grrrrrrrrr~~
  • Lesen motor/kereta ( dulu masa sekolah pernah ambik lesen moto, tapi aku tinggal macam tu saja., bebai aku sebab asyik2 failed dkt komputer ja.. heheh rugi duit abg aku.. *ampunnn !
  • Nak motor/kereta ( aku rasa yang ni memang payah la nak dapat kalau takdak lesen *ok, berangan dulu !
  • Teringin nak p melancong kat luaq negara ( uiii, best oii.. paling dekat korea pun jadi laaa hahah *demand ! singapore pun ckup la kalau paling dekat heeeee~~
  • Bila nanti dah ada rumah sendiri nanti teringin nak hias macam drama kat tv tu.. ( pengaruh tv kuattt niiii !! ahahah !


    Apa lagi.. tadi sebelum buka belog ni banyak sangat yang nak bubuh, tapi bila dah buka lupa dah setengah... uiihhh masalah2.. takpa sikit2 dah arrr noh...kihkih

Sempena nak raya ni.. wishlist aku tak banyak sangat kot.. aku cuma nak .....

  • Aku nak baju sepasang lagi sebab nak sama tema ngan kenduri sepupu aku. ( tapi semua mahai2 ) huhu :(
  • Aku nak beli kasut baru ( kalau tak jumpa, pakai hat mana ada ja ) huhu 
  • Aku nak cari shawl, ( boleh la belit2 raya nanti heheh )
  • Aku nak beg tangan ( beg yang dok ada macam tak lama dah ja pon, maklum la aku jarang beli beg,, pakai hat mana ada jaaa~~
  • Kalau nak duit raya jugak agak2 melampau dak permintaan ni... ahahah ! ( harap2 ada owg bagi :P

    Yang wishlist raya tu bukan ley caya sangat.. kadang2 dah p beli ada yang dapat benda yang kita nak tu.. kadang2 tak dapat.. kadang2 terlebih dapat.. haha apa2 pun kita tunggu ja la raya ni noh..  aku rasa baik aku out sekarang.. laptop ni dah kenapa la asyik terpadam ja arini.. seqiyau pulak.. dya pun nak mintak duit raya agaknya... huhu  k lah selamat malam dan selamat bersahur :)

No comments:

Post a Comment

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)