follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Wednesday, 6 August 2014

Perasaan ini sukar ditafsir ......^^



Assalamualaikum.. Lama rasa tak update belog ni.. Rasanya tak lewat kot nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat semua.. Harap2 Syawal tahun ni bermakna buat kita... :)
Raya tahun ni..mungkin bahagia atau mungkin agak sunyi bagi aku... Apa yang aku harapkan, di akhir syawal nanti semoga kebahagian ini tak hilang kalau boleh nak selama2 nya.. INSYALLAH :)

Aku sedar , mungkin Allah sedang menguji perasaanku saat ini.. Samaada memilih ataupun dipilih.. Aku tahu, Allah mengetahui apa yang aku rasa ketika ini.. masih bermain dengan perasaan.. Allah hadirkan lagi dia, Tapi aku tak pasti apa yang terjadi sebenarnya.. Apa yang paling aku takutkan bila aku terpaksa bermain dengan perasaan aku sendiri biarpun dia tak mengetahui.. Adakah dia akan hilang seperti dulu lagi andai dia mengetahuinya? Buntunya aku.. Aku dah banyak kali kehilangan dia.. Walaupun ketika dia datang tanpa apa2 harapan.. kenapa perasaan aku sendiri yang sebaliknya berharap? Ya Allah, aku memohon padaMU.. Aturkan sesuatu yang baik buatku.. dan jauhkan aku dari sesuatu yang buruk..

Walaupun hampir 3 tahun berlalu, kenapa perasaan itu masih ada? Aku telah cuba untuk buang perasaan itu.. tapi tak semudah yang aku sangka.. susah sangat2.. Aku selalu ada untuk dia samaada dia sedar atau tidak.. Aku adalah peng-stalker tegar dia.. hehe gila kan? Tapi semua tu tanpa pengetahuan dia.. Aku tak nafikan kadang2 dia tahu aku stalk dia.. hmm.. Tapi aku tak pernah kacau kebahagian dia ataupun privasi dia...Dia bahagia.. Aku tumpang bahagia... tu cukup bagi aku... Aku selalu berharap, aku mampu menjadi seorang teman yang selalu ada dengan dia bila dia ada masalah.. I HOPE !






Perasaan itu masih kekal di tempatnya.. Hanya aku yang simpan semua tu.. Aku berserah kepada Allah.. Allah sebaik2 perancang.. Apa yang terjadi adalah ujian daripadaNyA.. Bahagia ini adalah ujian.. Kecewa ini pun adalah ujian... Allah pinjamkan lagi dia untuk aku, tapi aku tak tahu sampai bila.. Samaada aku mampu jadi temannya atau sebaliknya.. Apa yang aku harapkan, aku dapat buat dia senyum selalu..

Aku mahu selalu ada ketika dia sedih ataupun kecewa.. Saat dia diduga olehMU , saat dia merasakan dia kehilangan segalanya... Terimakasih Ya Allah, tunjukkan dia kepadaku untuk memberi semangat buat dia.. Tapi adakah aku akan menjadi beban buat dia? Aku ikhlas Ya Allah biarpun sebagai seorang kawan.. Berat bagi dia untuk dia lalui semua tu...Aku sedih melihat keadaan dia masa tu.. Tapi Alhamdulillah, KAU telah tenangkan dia.. KAU telah beri kekuatan buat dia..TerimaKasih Ya Allah.. KAU lah sebaik2 penenang buat dia... 

Andai nanti dia hilang lagi.. aku tahu, mungkin aku akan merasa kecewa dan sedih itu lagi.. Tapi aku nak berterima kasih dekat dia sebab selama dia ada walaupun sekejap.. Dia bagi aku bahagia walaupun itu tak seberapa bagi dia.. tapi bermakna buat aku..TerimaKasih awak.. Kalau dia mampu bertahan.. teruslah ada untuk selamanya... Aku serahkan Jodohku kepada Allah.. Semoga Allah permudahkan.. Aku akan menghargai setiap saat yang ada.. 






" Ya Allah, Andai dia jodohku..Dekatkanlah dia kepadaku.. KAU kembalikan perasaan itu buat dia dan aku.. Jadikan kami seorang yang mampu menghargai antara satu sama lain.. Dan bimbing kami ke jalanMu.. Semoga dengan Rahmat cinta yang telah KAU beri buat kami nanti berkekalan hingga ke syurga..
Ya Allah, Andai dia bukan jodohku.. Bawak lah dia perlahan2 pergi jauh dariku.. Buangkanlah segala perasaan yang mungkin akan membuatkan aku ataupun dia merasa kecewa Ya Allah.. Jadikanlah kami seorang yang ikhlas dan redha dengan ujianMU.. Semoga kami mengsyukuri nikmatMU.. Aminn " :')


TERIMAKASIH YA ALLAH ..


#M.S.H.F <---- For
*20.00pm 06/08/14



1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)