follow me and i will follow you back..muuaccxx !!

Sunday, 22 February 2015

Beralih perasaan ?

Assalamualaikum.. lamanya tak hupdate belog.. huhuhu rinduuuuuu rinduuuu... hari ni aku tak mau cerita dah pasal yang sebelum2 ni aku hupdate.. nak tau pasal apa tengok entry sebelum ni... tapi lebih baik jangan tengok... hahahah ! :P Hari ini rasa macam nak cerita pasal lain la pulak..

Aku rasa aku dah boleh dah kot kalau kata nak lupa yang lama.. rasa macam tak patut tunggu ja  *baru sedarr kaa? (luku sikit) ..hehe... sebab nak ingat orang lain la pulak.. *gataiii noh... hehe.. hmm tapi susah jugak nak suka orang lain pun... sebab tak taw dia akan suka ka tak dekat kita... tu yang susah kalau berkaitan dengan perasaan ni... tapi aku perempuan.. aku susah nak luah kat orang.. aku cuma kan buat sesuatu bagi orang tu taw yang aku suka dia.. tapi mana ada sapa akan paham kan kalau camtu.. tapi tak pa la... suka dalam diam ja lam.. janji dok sembang gak kan hari2...

Walaupun tak taw orang yang aku suka tu perasaan dia macam mana.. macam susah sikit la kan.. tapi  tak pa la.. diam2 dah... macam dia kata.. kalau ada jodoh tak kemana kan.. kita kan hanya mampu merancang... tapi kalau dia tak suka aku pun tak pa.. aku bukan sapa2 pun.. tu hak individu kan.. semua orang ada hak untuk memilih... anggap ja masa ni masa untuk buat perubahan untuk diri.. perbetul diri sikit.. tapi aku harap dapat seseorang yang dia rasa dia boleh bimbing aku... aku tak mintak banyak pun... tapi aku tak taw la dia suka aku ka tak... maklum laa.. aku ni kasar sikit.. garang sikit.. tak taw la sapa yang boleh terima aku...huhuhu (sedih pulak rasa)..

Aku rasa biar aku simpan ja .. nanti bila tiba masa, dia tau la kot.. hehe awk taw tak ?? :* aku rasa mungkin baru lagi kot.. tak pa.. take time untuk kenal sapa2 jaa.. dengan cara tu kita boleh kenal cara seseorang tu macam mana... tapi maaf , aku mungkin bukan dalam pilihan dia kot.. (kot ja la) ..  takpa la hawa.. sekurang2 nya dia dok kawan ngan hang kan,... heheh masalah aku satu ja.. aku selalu suka rendahkan diri sendri.. suka rasa down soran2 aku.. suka pikir negatiff... huhuhu.. mesti dia tak selesa kan dengan aku... 

Tapi aku suka cara dia.. aku rasa aku dah mula suka dia (maybe).. kalu betul tak pa la.. lagipun buat apa aku nak kejar bayang orang lama.. sekurang2 nya aku boleh lupa... belajar terima orang lain atau belajar lupa orang yang tak penah ingat kita.. huhuhu...tak pala.. berharap dan berusaha untuk orang baru.. *ishh ngadanyaaa aku macam dah ada apa2 pulak... gegeh ja lebihh... hehehe*

Nanti la aku cerita pasal sapa dia tu... nanti aku hupdate lagi k.. *tengah rushinggg ni.. hehe... 
bye my beloggg.... lapp uuuu... 



22022015/0740pm

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

tima kasih sudi mengomen disini..:)
Cik Hawa hargai sngt..:)